Erfaringer med dating.dk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.517 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mutti2

Kan det anbefales??

Overvejer at lave en profil derinde!!

Har egentligt aldrig været til den slags... men er nysgerrig, og vil egentligt gerne have en og dele mit liv med.

Knus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Sabrina2014

Altså, jeg har ikke selv en profil derinde, men min mor mødte min papfar igennem den side, og de har nu været gift i 5-6 år

Anmeld

27. september 2010

Trolde_mor

Mødte min fantastiske kæreste og faderen til mit søn derinde

Min veninde ville have en ny kæreste og ville så benytte siden, men turde ikke, med mindre jeg også lavede en profil. Var ikke synderlig interesseret, men tænkte.. ja, ja, hvis dert gør hun kan finde en sød fyr, så fred være med det.

Blev så lidt nysgerrig da jeg skulle flytte til en nu by, og søgte lidt i nysgerrighed. Og vupti, så var han der

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Har ingen erfaringer med netdating men vil bare lige ønske dig held og lykke med jagten

Anmeld

27. september 2010

Sabrina2014

Men glemte lige at sige, at jeg faktisk mødte min kæreste via nettet, dog en anden side, og næste måned har vi været sammen i 1½ år, så synes du skal springe ud i det!

Knus Sabrina

Anmeld

27. september 2010

Pena

Kan helt klart anbefale siden. Synes den er meget brugervenlig, og der er selvfølgelig nogle useriøse imellem, men mange er ok. Lad dog være med at forvente at den er der første gang. Se det som en ekstra mulighed for at finde en. Ikke den eneste mulighed.

Og så lige et råd. Prøv at starte ud med bare at være basisbruger. Det er ikke så dyrt, og jeg manglede ikke de funktioner man får ekstra som plusprofil. Og vær ikke bange for at tage initiativ til at skrive til en. Det plejer ikke at skræmme fyrene.

Anmeld

27. september 2010

evaisabellas

Vi mødtes på Farmerdating for snart 5 år siden.. Ingen af os er dog landmænd/kvinder, men holder af dyr, natur osv.. Vi bor på landet i dag med hund og heste 

Og nu skal vi så have første fælles barn  

Så jeg kan varmt anbefale at prøve netdating af... 

Anmeld

27. september 2010

Kamelia

Milla-Victoria's mor skriver:

Kan det anbefales??

Har egentligt aldrig været til den slags... men er nysgerrig, og vil egentligt gerne have en og dele mit liv med.

Knus til jer alle

Hi hi ved ikke hvordan der er nu, men har den skønneste mand som gemte sig derinde. Vi mødte hinanden på Dating.dk i 2002 og er nu gift og har 3 skønne unger.........sååååå go for it!!!

Knus

Kamelia

Anmeld

27. september 2010

Malene84

Milla-Victoria's mor skriver:

Kan det anbefales??

Knus til jer alle

Har også mødt min dejlige mand og faderen til vores 2 skønne sønner på nettet - sys det er dyyyybt grænseoverskridende, men faktisk sjovt når man kommer igang. Jeg tror dating.dk er en god side, har aldrig været der - men har hørt godt om den

You go girl...

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Jeg valgte for 2 år siden at flytte til Sjælland (fra trygheden hos mor og far - til noget nyt - helt alene) og jeg havde det sådan: JEG ville simplehen ikke bo på Sjælland uden en kæreste, som ny i byen.. Jeg brugte Dating - og det gav en del dates (både politimænd, en læge og en enkel farmand).. Fandt dog ikke drømmefyren - mødte ham dog i November (5 mdr. efter jeg var flyttede herover) i nattelivet. Men gør det - det kan jo give det resultat, at du møder din mr. Big - eller i hvert fald før nogle oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.