Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: face in hole app. - så har jeg vidst sagt alt!
face in hole app. - så har jeg vidst sagt alt!
haha..Jaaa.. Total råddent..Fatter ikk hvorfor hun har gjort det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: Er meget enig Jeg tog et billede af min mave i går...og besluttede at slette det igen
Er meget enig Jeg tog et billede af min mave i går...og besluttede at slette det igen
Maalene skriver: Ja, lige præcis...Synes bare det er så ærgerligt, at nogen ødelægger det for alle andre...Men er sikker på du har dig en super flot mave nu her, og du får helt sikkert masser af thumbs up fra alle os andre af
Ja, lige præcis...Synes bare det er så ærgerligt, at nogen ødelægger det for alle andre...Men er sikker på du har dig en super flot mave nu her, og du får helt sikkert masser af thumbs up fra alle os andre af
Hmmm tvivler stærkt....synes den er okay fra siden, men forfra...suk
dorthemus skriver: Hmmm tvivler stærkt....synes den er okay fra siden, men forfra...suk
hvad er der galt med den forfra?
Læste lige, at det kvinder er mest kede af ved dem selv, det er deres mave....troede egentlig det ville være brysterne...
Jbk skriver: Læste lige, at det kvinder er mest kede af ved dem selv, det er deres mave....troede egentlig det ville være brysterne...
brysterne er jo ofte lettere at gemme væk (og hejse op )
Zette skriver: hvad er der galt med den forfra?
Den er blød og rund!!! Jeg havde inden graviditet en super flad mave,men det er den ikke længere Den skal trænes op og jeg gider ikke...lige nu. Det må vente til overskuddet er der igen.
Caroline86 skriver: brysterne er jo ofte lettere at gemme væk (og hejse op )
Push-ups ROCKS!!!!!!
Jeg hadede faktisk og min mave mere end brysterne og det ligger stadig i mig at min mave skal ikke røres...
Men ja, de kan hives op...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128