Maver før og efter :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Thomsen77 skriver:

Her er nogle billeder af mit forløb Dette er mit 3.barn og jeg er 33 år....

Jeg mangler lige et par kilo eller fire, før jeg er helt tilfreds igen

Det første billede er fra da jeg var højgravid, nr. 2 fra inden jeg blev gravid med nr 3, og de sidste to er nu 3 mdr efter fødslen...

wow

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

TbCp

Thomsen77 skriver:

Her er nogle billeder af mit forløb Dette er mit 3.barn og jeg er 33 år....

Jeg mangler lige et par kilo eller fire, før jeg er helt tilfreds igen

Det første billede er fra da jeg var højgravid, nr. 2 fra inden jeg blev gravid med nr 3, og de sidste to er nu 3 mdr efter fødslen...

Hold da fast mand!!! Godt gået!

Anmeld

28. september 2010

Shibby

Minviktor,-Ej vel.. Det ser mega fake ud  Ligner seriøs dårligt arbejde i photoshop

Anmeld

28. september 2010

Loa

Jeg vil også være meeeeeed......

De to første billeder er samme dag som jeg fødte (vistnok 39+6)

Og det sidste er 2 uger efter fødsel

(Okay mavsen er ikke helt væk)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Shibby skriver:

Minviktor,-Ej vel.. Det ser mega fake ud  Ligner seriøs dårligt arbejde i photoshop

Hun gjorde da et forsøg?

Anmeld

28. september 2010

Koen.

Wow hvor i kan piger min mave ligner en mellem ting mellem en tiger og bolledej

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Maalene skriver:

Synes det her er en FANTASTISK tråd, virkelig nogle flotte mavser I allesammen har jer

Men begriber ikke hvorfor nogen "ødelægger" denne skønne tråd - hvis folk er flove eller på anden måde utilpasse over at vise deres maver, så skal de da på ingen måde føle sig forpligtede til det...

Synes det er SÅ ærgeligt, at folk er åbne og ærlige og viser deres maver frem, som efter 9 måneder i udvidelsesfasen, måske ikke ligner den de tidligere har haft, og så at nogle går ind og redigere billeder / finder billeder af andre kvinders maver, bare for at overgå andre, eller hvad meningen nu er med det...

Ihh... Hvor kan jeg bare blive sur og fortvivlet over, hvorfor nogen er interesserede i at gøre det...

Der er ikke ÉN eneste af de originale maver, som har fået nogen former for negative kommentarer, så begriber ikke, hvorfor man ser sig nødsage til at gøre sådan...

Men VIRKELIG fantastisk tråd piger, synes I har nogle SKØNNE maver

Er meget enig  Jeg tog et billede af min mave i går...og besluttede at slette det igen

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Loa skriver:

Jeg vil også være meeeeeed......

De to første billeder er samme dag som jeg fødte (vistnok 39+6)

Og det sidste er 2 uger efter fødsel

(Okay mavsen er ikke helt væk)

Hvor ser du godt ud  De første to billeder ligner min gravide mave...desværre ser min mave IKKE ud som din nu

Anmeld

28. september 2010

NoName

Malene84 skriver:

Jamen her er jeg så - 6,3 kilo samlet baby og 23 kilo vand, fedt og andet klamt. Jeg tabte det hele på 4 dage - men har siden taget 5 kilo på  dovenskaben længe leve!!!

øhhhh undskyld men hvor gemmer du de 5 kg henne???? under højre lilletå eller?????

Guuud altså - super flot at tabe det hele på sølle 4 dage.... jeg kæmper stadig med at komme af med mit..... så JA jeg r lidt (meget) misundelig

Anmeld

28. september 2010

smokin

Shibby skriver:

face in hole app. - så har jeg vidst sagt alt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.