Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Thomsen77 skriver: Her er nogle billeder af mit forløb Dette er mit 3.barn og jeg er 33 år.... Jeg mangler lige et par kilo eller fire, før jeg er helt tilfreds igen Det første billede er fra da jeg var højgravid, nr. 2 fra inden jeg blev gravid med nr 3, og de sidste to er nu 3 mdr efter fødslen...
Her er nogle billeder af mit forløb Dette er mit 3.barn og jeg er 33 år....
Jeg mangler lige et par kilo eller fire, før jeg er helt tilfreds igen
Det første billede er fra da jeg var højgravid, nr. 2 fra inden jeg blev gravid med nr 3, og de sidste to er nu 3 mdr efter fødslen...
wow
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold da fast mand!!! Godt gået!
Minviktor,-Ej vel.. Det ser mega fake ud Ligner seriøs dårligt arbejde i photoshop
Jeg vil også være meeeeeed......
De to første billeder er samme dag som jeg fødte (vistnok 39+6)
Og det sidste er 2 uger efter fødsel
(Okay mavsen er ikke helt væk)
Shibby skriver: Minviktor,-Ej vel.. Det ser mega fake ud Ligner seriøs dårligt arbejde i photoshop
Hun gjorde da et forsøg?
Maalene skriver: Synes det her er en FANTASTISK tråd, virkelig nogle flotte mavser I allesammen har jer Men begriber ikke hvorfor nogen "ødelægger" denne skønne tråd - hvis folk er flove eller på anden måde utilpasse over at vise deres maver, så skal de da på ingen måde føle sig forpligtede til det...Synes det er SÅ ærgeligt, at folk er åbne og ærlige og viser deres maver frem, som efter 9 måneder i udvidelsesfasen, måske ikke ligner den de tidligere har haft, og så at nogle går ind og redigere billeder / finder billeder af andre kvinders maver, bare for at overgå andre, eller hvad meningen nu er med det...Ihh... Hvor kan jeg bare blive sur og fortvivlet over, hvorfor nogen er interesserede i at gøre det...Der er ikke ÉN eneste af de originale maver, som har fået nogen former for negative kommentarer, så begriber ikke, hvorfor man ser sig nødsage til at gøre sådan...Men VIRKELIG fantastisk tråd piger, synes I har nogle SKØNNE maver
Synes det her er en FANTASTISK tråd, virkelig nogle flotte mavser I allesammen har jer Men begriber ikke hvorfor nogen "ødelægger" denne skønne tråd - hvis folk er flove eller på anden måde utilpasse over at vise deres maver, så skal de da på ingen måde føle sig forpligtede til det...Synes det er SÅ ærgeligt, at folk er åbne og ærlige og viser deres maver frem, som efter 9 måneder i udvidelsesfasen, måske ikke ligner den de tidligere har haft, og så at nogle går ind og redigere billeder / finder billeder af andre kvinders maver, bare for at overgå andre, eller hvad meningen nu er med det...Ihh... Hvor kan jeg bare blive sur og fortvivlet over, hvorfor nogen er interesserede i at gøre det...Der er ikke ÉN eneste af de originale maver, som har fået nogen former for negative kommentarer, så begriber ikke, hvorfor man ser sig nødsage til at gøre sådan...Men VIRKELIG fantastisk tråd piger, synes I har nogle SKØNNE maver
Er meget enig Jeg tog et billede af min mave i går...og besluttede at slette det igen
Loa skriver: Jeg vil også være meeeeeed...... De to første billeder er samme dag som jeg fødte (vistnok 39+6) Og det sidste er 2 uger efter fødsel (Okay mavsen er ikke helt væk)
Hvor ser du godt ud De første to billeder ligner min gravide mave...desværre ser min mave IKKE ud som din nu
Malene84 skriver: Jamen her er jeg så - 6,3 kilo samlet baby og 23 kilo vand, fedt og andet klamt. Jeg tabte det hele på 4 dage - men har siden taget 5 kilo på dovenskaben længe leve!!!
Jamen her er jeg så - 6,3 kilo samlet baby og 23 kilo vand, fedt og andet klamt. Jeg tabte det hele på 4 dage - men har siden taget 5 kilo på dovenskaben længe leve!!!
øhhhh undskyld men hvor gemmer du de 5 kg henne???? under højre lilletå eller?????
Guuud altså - super flot at tabe det hele på sølle 4 dage.... jeg kæmper stadig med at komme af med mit..... så JA jeg r lidt (meget) misundelig
face in hole app. - så har jeg vidst sagt alt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128