Mine to seneste kagebestillinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

qp

quity skriver:

To veninder havde bestilt en dåbskage til deres barnedåb.

Den firkantet er med hvide bunde, bærsymfoni mousse og skildpadde creme. Rundt på kanten havde jeg skrevet fødsels dato, klokkeslet, vægt og længde. Vuggen, skoene, sut og terninger er mine første forsøg på modellering i mmf. Er selv lidt stolt.

Den anden kage, bamsen, er en blanding af lyse og mørke bunde. Fyldet var skildpadde creme og blåbær drøm(den fra det søde liv)

Kæft hvor er jeg ked af at se du bor så langt væk fra KBH for den der BAMSEKAGE den ville jeg vildt gerne have haft til min søns fødselsdag .... !! SÅ flot!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

ESV

quity skriver:

To veninder havde bestilt en dåbskage til deres barnedåb.

Den firkantet er med hvide bunde, bærsymfoni mousse og skildpadde creme. Rundt på kanten havde jeg skrevet fødsels dato, klokkeslet, vægt og længde. Vuggen, skoene, sut og terninger er mine første forsøg på modellering i mmf. Er selv lidt stolt.

Den anden kage, bamsen, er en blanding af lyse og mørke bunde. Fyldet var skildpadde creme og blåbær drøm(den fra det søde liv)

Altså nu er jeg ret ny i dette kage bageri.. men hvordan får du to slags fyld i?? uden det bliver for meget?? Et lag af hver eller hvordan??

og lige så det er sagt, hold nu fast hvor er de flotte. håber ejg en dag bliver så god til det der..

Anmeld

27. september 2010

quity

ESV skriver:

Altså nu er jeg ret ny i dette kage bageri.. men hvordan får du to slags fyld i?? uden det bliver for meget?? Et lag af hver eller hvordan??

og lige så det er sagt, hold nu fast hvor er de flotte. håber ejg en dag bliver så god til det der..

Tak for kompliment.

Ja der er et lag af hver slags fyld og så en lagkagebund i mellem.

Anmeld

27. september 2010

quity

qp skriver:

Kæft hvor er jeg ked af at se du bor så langt væk fra KBH for den der BAMSEKAGE den ville jeg vildt gerne have haft til min søns fødselsdag .... !! SÅ flot!!!

Takker for kompliment.

Bamse modellen er 100% "hugget" fra Mikkelmusen (se kagebilled tråden side 7) Jeg pyntede den bare lidt anderledes. Så Jeg vil takke hende for at må bruge hendes idé.

Jeg lavede den også til min datters første barnedåb, men da jeg blev nødt til at aflyse barnedåben dagen før, ja så fik min søn kagen med i børnehave.  Anden gang jeg skulle holde barnedåb havde jeg lavet en dåbskjole.

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fine dåbskager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.