Mine to seneste kagebestillinger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. september 2010

quity

To veninder havde bestilt en dåbskage til deres barnedåb.

Den firkantet er med hvide bunde, bærsymfoni mousse og skildpadde creme. Rundt på kanten havde jeg skrevet fødsels dato, klokkeslet, vægt og længde. Vuggen, skoene, sut og terninger er mine første forsøg på modellering i mmf. Er selv lidt stolt.

Den anden kage, bamsen, er en blanding af lyse og mørke bunde. Fyldet var skildpadde creme og blåbær drøm(den fra det søde liv)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Betina_fra_Als

Hvor er de flotte, man kan jo næsten ikke nænne at sætte tænderne i dem, de er godt nok flotte :-)

Anmeld

26. september 2010

quity

Takker

Anmeld

26. september 2010

Dot D

Hvor er de flotte kan især godt lide den måde, du har fået alle oplysningerne med på Idéer hermed gemt til senere brug

Anmeld

26. september 2010

twinboys

weeeeeeeeeeee wauw de er flotte....

Majbritt

Anmeld

26. september 2010

Lucipher

Hvor er du vild. Er dybt imponeret.

Anmeld

26. september 2010

quity

Hvor er i søde alle sammen.

Dot D: Fik idéen med alle oplysningerne og tænkte at der måttejo være en måde. Bamsen var indlysende og den anden kage var rimelig høj, så jeg tog chancen. (har med at overpynte mine kager)

Anmeld

26. september 2010

Dot D

quity skriver:

Hvor er i søde alle sammen.

Dot D: Fik idéen med alle oplysningerne og tænkte at der måttejo være en måde. Bamsen var indlysende og den anden kage var rimelig høj, så jeg tog chancen. (har med at overpynte mine kager)

Jamen pynt er godt, meget pynt er meget godt, hi hi hi, synes i hvert fald at det var en god måde at få det med på

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

De er godt nok super flotte

Anmeld

26. september 2010

Bom

hehe måtte lige scolle op for at se hvad barnet skulle hedde, da barnet både kunne hedde Claus og Lucas på terningerne, har du lagt mærke til det??

Men super flotte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.