bruger du gps på Iphonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Susan1978

Baagøe skriver:

Google maps er da vist standard

Ellers er der krak

men tror ikke det kører på sattelitter, men internet i stedet- synes jeg har prøvet og det virkede da skod.. da jeg prøvede hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmor

Susan1978 skriver:

min veninde der sagde så at hendes mand havde sagt at man skulle købe sådan en holder så man fik et endnu bedre signal.

har i også det?

vi har ikke en holder der forstærker signalet men det kan man godt bruge da signalet nogle gange godt kan falde ud, især hvis du er inde i et hus. (men der har du jo ikke holderen) Men sådan en holder koster også omkring 500kr såååå ja vi syntes ikke det er nødvendigt, tlf skal bare ligge oppe i vinduet. vi har købet en helt normal holder, altså uden signal forstærker også et oplader kabel til cigeret holderen. og det virker faktisk rigelig fint for os. 

Vi bor i holte og bruger den meget inde omkring kbh jeg ved jo så ikke hvor godt den vil virke i andre landsdele. vi har også brugt den rigtig meget i sverige da min kæreste er svensker og vi et par gange om året køre til sverige. 

Anmeld

26. september 2010

JulieE

Roxi skriver:

Iphonen kan man også ringe  med/til da gps'en bare bliver kørt i baggrunden. man kan vel egentlig bare køre samtalen på højtaler imens man køre.  

Det skal nok passe, jeg aner intet om Iphone  På HTC forsætter GPS uden ændring, selvom der kommer en samtale ind. Men det har også kombineret med et trådløst headset.

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

Susan1978 skriver:

men tror ikke det kører på sattelitter, men internet i stedet- synes jeg har prøvet og det virkede da skod.. da jeg prøvede hvert fald.

Google maps kan ikke helt erstatte en gps, den har andre formål syntes jeg i hvert fald. tror heller ikke de laver et gratis program som gør gps'er overflødig, ville jo være forretningsmæssigt dumt

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Susan1978 skriver:

Pas, men det virker i hvert fald upåklageligt her

Anmeld

26. september 2010

3xM

kan man få sådan noget uden at skal jailbrake den (staves) ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.