bruger du gps på Iphonen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Susan1978

man kan købe fx tom tom eller sådanne Apps´s til sin Iphone..

er der nogen der bruger det og hvad er der fordele og ulemper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmor

Jeg bruger en, det var en af de første der kom ud, den er så kun til norden men den er rigtig god syntes jeg. 

Ulempen er du self ikke kan snakke tlf mens den køre, men det må man jo heler ikke når man køre alligevel

Jeg syntes personligt at tom tom er for dyr

Anmeld

26. september 2010

Susan1978

Roxi skriver:

Jeg bruger en, det var en af de første der kom ud, den er så kun til norden men den er rigtig god syntes jeg. 

Ulempen er du self ikke kan snakke tlf mens den køre, men det må man jo heler ikke når man køre alligevel

Jeg syntes personligt at tom tom er for dyr

hvad hedder din så? har bare set at man kan købe tom tom

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

Har købt min for 300 kr mener jeg da den lige var kommet frem.

Nordics Navigon hedder den. men jeg har ikke prøvet nogle andre end den, og ved faktisk ikke om der er andre. Men hvis du kender en som har en app som du gerne vil have Fx din kæreste så kan i med lidt snyd få den på begge tlf'er. Det har vi gjort  

Anmeld

26. september 2010

Susan1978

Roxi skriver:

Har købt min for 300 kr mener jeg da den lige var kommet frem.

Nordics Navigon hedder den. men jeg har ikke prøvet nogle andre end den, og ved faktisk ikke om der er andre. Men hvis du kender en som har en app som du gerne vil have Fx din kæreste så kan i med lidt snyd få den på begge tlf'er. Det har vi gjort  

ja det snakkede en veninde faktisk om.. men var så faktisk i tvivl om man så fik opdateringerne også? men det sir hun ikke er noget problem.

Anmeld

26. september 2010

JulieE

Susan1978 skriver:

Hej Susan!

Lars har en HTC smartfone og har fået GPS på det. det er Navigon og den virker rigtig godt  Vi har teste nogle forskellige (test perioder på 30 dage mener jeg) og navigon var klart den bedste. Vi har så den fordel, at den HTC Lars har kan multitaske, så telefonen virker også stadig

Knus fra

Julie

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

JulieE skriver:

Hej Susan!

Lars har en HTC smartfone og har fået GPS på det. det er Navigon og den virker rigtig godt  Vi har teste nogle forskellige (test perioder på 30 dage mener jeg) og navigon var klart den bedste. Vi har så den fordel, at den HTC Lars har kan multitaske, så telefonen virker også stadig

Knus fra

Julie

Iphonen kan man også ringe  med/til da gps'en bare bliver kørt i baggrunden. man kan vel egentlig bare køre samtalen på højtaler imens man køre.  

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Susan1978 skriver:

Google maps er da vist standard

Ellers er der krak

Anmeld

26. september 2010

Muffinmor

Susan1978 skriver:

ja det snakkede en veninde faktisk om.. men var så faktisk i tvivl om man så fik opdateringerne også? men det sir hun ikke er noget problem.

du får også opdateringerne du skal bare logge ind med den anden profil for at få dem

Anmeld

26. september 2010

Susan1978

min veninde der sagde så at hendes mand havde sagt at man skulle købe sådan en holder så man fik et endnu bedre signal.

har i også det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.