Neutralt tøj????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

SoffiLine

MariaE skriver:

Lige præcis, ofte gider man ikke rigtigt det der neutrale tøj når først barnet kommer og alle kaæder ens pige for en dreng...HELE tiden.... På med lidt farver så der er liv og glade dage:-)

Ang mødre hjælpen, så ved jeg ikke om i har en, mere at hvis i havde, så kunne det være der var noget der.

Som sagt er der en del neutralt tøj jeg synes er smart, og vil ikke lade være med at bruge det bare for at undgå spørgsmål om hvad køn det egentlig er

Det skørt Smiler.

Tror ikke vi har en her i Fredericia, har hvertfald ledt efter en - men uden held???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

det var ikke surt nemt. ville bare lige fortælle dig hvordan mit forhold til neutralt tøj blev, da jeg kendte kønnet( og som også mange andre har fået efter de har føet) bare et råd - men skal da nok tie stille en anden gang!

Tror du misforstod mit svar, mente bare at JEG ikke vil ta hensyn til andre folk og så ikke klæde mit barn i neutralt

Anmeld

26. september 2010

LotteN

MariaE skriver:

Lige præcis, ofte gider man ikke rigtigt det der neutrale tøj når først barnet kommer og alle kaæder ens pige for en dreng...HELE tiden.... På med lidt farver så der er liv og glade dage:-)

Ang mødre hjælpen, så ved jeg ikke om i har en, mere at hvis i havde, så kunne det være der var noget der.

nej, det er nemlig det.. og jeg ærgede mig da lidt over jeg så havde brugt penge på at købe nogle sæt i neutralt, som bare lå i skabet indtil hun var vokset ud af den størrelse...!

Anmeld

26. september 2010

LotteN

SoffiLine skriver:

Tror du misforstod mit svar, mente bare at JEG ikke vil ta hensyn til andre folk og så ikke klæde mit barn i neutralt

jeg følte bare lige lidt den blev KLASKET tilbage i hovedet på mig, med lidt arrigskab bag - jeg misforstod nok bare - sorry

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

jeg følte bare lige lidt den blev KLASKET tilbage i hovedet på mig, med lidt arrigskab bag - jeg misforstod nok bare - sorry

Ej det jeg godt nok ked af

Sådan er jeg slet ikke, og kunne aldrig drømme om at være sådan. Men jeg får mig nogle gange formuleret forkert. Det må virkelig undskylde? 

Anmeld

26. september 2010

LotteN

SoffiLine skriver:

Ej det jeg godt nok ked af

Sådan er jeg slet ikke, og kunne aldrig drømme om at være sådan. Men jeg får mig nogle gange formuleret forkert. Det må virkelig undskylde? 

det kan hurtigt misforståes når kommunikationen foregår på denne måde...
du skal skam ikke undskylde, jeg tolkede det nok bare lidt forkert...

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

det kan hurtigt misforståes når kommunikationen foregår på denne måde...
du skal skam ikke undskylde, jeg tolkede det nok bare lidt forkert...

Ja det kan nemlig så, men mente intet ondt. Det ligger slet ikke til mig at være sådan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.