Neutralt tøj????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. september 2010

SoffiLine

Der er stadig liiidt tid til termin, men tænker meget på alle de ting jeg skal ha anskaffet

Er der nogle der ligger inde med neutralt babytøj de vil af med eller sælge billigt????

Knus Soffi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Muffinmus

Eh, er ikke lige selv til nertralt tøj da det er det kedeligste i verden når først babyen er født.

MEN synes f.eks IdaT laver nogle ting der kan bruges af begge køn og som er fine:-)Søde heldragte til babyer f.eks:-)

Elelrs, har i en mødrehjælp i nærheden, de plejer at have masser af lidt af hvert:-) til billige penge.

Anmeld

26. september 2010

Natascha

H og M har meget sødt neutrlat og billigt tøj... Vi ved nemlig heller ikke hvad det bliver og der har jeg fundet meget pænt sys jeg... :-)

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

MariaE skriver:

Eh, er ikke lige selv til nertralt tøj da det er det kedeligste i verden når først babyen er født.

MEN synes f.eks IdaT laver nogle ting der kan bruges af begge køn og som er fine:-)Søde heldragte til babyer f.eks:-)

Elelrs, har i en mødrehjælp i nærheden, de plejer at have masser af lidt af hvert:-) til billige penge.

hvor ligger den henne ?

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Natascha skriver:

H og M har meget sødt neutrlat og billigt tøj... Vi ved nemlig heller ikke hvad det bliver og der har jeg fundet meget pænt sys jeg... :-)

Taaak skal derned torsdag alligevel og købe ventetøj, så ryger der nok lidt til baby os

Anmeld

26. september 2010

LotteN

bare et lille råd - lad være med at anskaffe dig alt for meget neutralt tøj, for når du først har babyen i armene, gider du ikke klæde det i neutralt. blandt andet fordi du bliver stillet spørgsmålet om hvad køn det er RIGTIG mange gange.. og så er det jo sødere med lyseblåt eller lysrødt

bare en lille info - det var i hvert fald sådan vi havde det herhjemme

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

LotteN skriver:

bare et lille råd - lad være med at anskaffe dig alt for meget neutralt tøj, for når du først har babyen i armene, gider du ikke klæde det i neutralt. blandt andet fordi du bliver stillet spørgsmålet om hvad køn det er RIGTIG mange gange.. og så er det jo sødere med lyseblåt eller lysrødt

Nu er jeg heller ikke på jagt efter meget tøj, bare lidt

Og hvis folk spørger om det, må de om det

Der findes en masse smart neutralt tøj, og har ikke lyst til at klæde mit barn efter folks spørgsmål

Gør det jeg godt kan lide, men tak for svar

Anmeld

26. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

Sådan var det også her. 

Anmeld

26. september 2010

Muffinmus

LotteN skriver:

Lige præcis, ofte gider man ikke rigtigt det der neutrale tøj når først barnet kommer og alle kaæder ens pige for en dreng...HELE tiden.... På med lidt farver så der er liv og glade dage:-)

Ang mødre hjælpen, så ved jeg ikke om i har en, mere at hvis i havde, så kunne det være der var noget der.

Anmeld

26. september 2010

LotteN

SoffiLine skriver:

Nu er jeg heller ikke på jagt efter meget tøj, bare lidt

Og hvis folk spørger om det, må de om det

Der findes en masse smart neutralt tøj, og har ikke lyst til at klæde mit barn efter folks spørgsmål

Gør det jeg godt kan lide, men tak for svar

det var ikke surt nemt. ville bare lige fortælle dig hvordan mit forhold til neutralt tøj blev, da jeg kendte kønnet( og som også mange andre har fået efter de har føet) bare et råd - men skal da nok tie stille en anden gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.