Føj føj før....addddrrrrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2008

Doktor Doolittle

FØJ din stakkel +o(
Jeg håber du fik dig et dejligt varmt bad. Du skal ikke være nervøs foreløbig, æggene klækker først efter 10 dage ;):P
(H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Pia.

Doktor Doolittle skriver:

FØJ din stakkel +o(
Jeg håber du fik dig et dejligt varmt bad. Du skal ikke være nervøs foreløbig, æggene klækker først efter 10 dage ;):P
(H) Tina

ARRRR TINA.... nu bliver jeg da først dårlig, når jeg læser dit indlæg... Men Eva, tjek lige i alle "folderne" om der skulle være noget ikk ..... 8(8(8(8(

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

HAHAHA det var bare en dårlig joke (L)
(H) fra Tina

Anmeld

27. juli 2008

Pia.

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] HAHAHA det var bare en dårlig joke (L) (H) fra Tina[/citat] Hi Hi og vi ka' ta det.... ;) :))

Anmeld

27. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] FØJ din stakkel +o( Jeg håber du fik dig et dejligt varmt bad. Du skal ikke være nervøs foreløbig, æggene klækker først efter 10 dage ;):P (H) Tina[/citat] ARRRR TINA.... nu bliver jeg da først dårlig, når jeg læser dit indlæg... Men Eva, tjek lige i alle "folderne" om der skulle være noget ikk ..... 8(8(8(8([/citat] Geiner....skøre tøser...8D8( Og for det ikke skal være løgn tror jeg den har siddet og varmet sig nede i Bh'en....føj, det var så ulækkert...ad ad ad....+o(+o(+o(

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] FØJ din stakkel +o( Jeg håber du fik dig et dejligt varmt bad. Du skal ikke være nervøs foreløbig, æggene klækker først efter 10 dage ;):P (H) Tina[/citat] ARRRR TINA.... nu bliver jeg da først dårlig, når jeg læser dit indlæg... Men Eva, tjek lige i alle "folderne" om der skulle være noget ikk ..... 8(8(8(8([/citat] Geiner....skøre tøser...8D8( Og for det ikke skal være løgn tror jeg den har siddet og varmet sig nede i Bh'en....føj, det var så ulækkert...ad ad ad....+o(+o(+o([/citat] Jeg forstår den nu godt, der er sikkert dejligt nede i din BH :P

Anmeld

27. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Doktor Doolittle skriver:[/småt][/f] FØJ din stakkel +o( Jeg håber du fik dig et dejligt varmt bad. Du skal ikke være nervøs foreløbig, æggene klækker først efter 10 dage ;):P (H) Tina[/citat] ARRRR TINA.... nu bliver jeg da først dårlig, når jeg læser dit indlæg... Men Eva, tjek lige i alle "folderne" om der skulle være noget ikk ..... 8(8(8(8([/citat] griner- i hvert fald meget dejlig hus at gemme sig i....;);) Geiner....skøre tøser...8D8( Og for det ikke skal være løgn tror jeg den har siddet og varmet sig nede i Bh'en....føj, det var så ulækkert...ad ad ad....+o(+o(+o([/citat] Jeg forstår den nu godt, der er sikker dejligt nede i din BH :P [/citat]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.