Føj føj før....addddrrrrr....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.018 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

Honningblomst

Lad være med at læse hvis ikke I kan lide edderkopper...sidder her og har det virkelig SKIDT.
Har lige været ude og spise med min yngste og hans far og jeg synes der ryger noget ned i min kjole...det er over en time siden og jeg kunne ikke lige se noget.
Nu er jeg så lige kommet hjem og jeg kan mærke en bule under min kjole lige under brystet og ligesom noget der bevæger sig...jeg hiver ud på kjolen og ned på gulvet dumper en KÆMPE edderkop med lange ben og stor krop...gul og sort....føj føj føj....tror jeg tager mig et bad...ad, hvor er det klamt...føj...+o(+o(+o(
Knus Eva...som ellers ikke er specielt bange for edderkopper, men det her er virkelig ulækkert og ikke rart...har gået med den i to timer næsten...kan de lægge æg på en mon..+o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Kvindemin

Jeg HADER edderkopper, men ku ikke lade vær med at læse det :p
Føj føj føj.
Staaakels diiiig +o(

Anmeld

26. juli 2008

Honningblomst

Har det også stadig helt skidt med det...og edderkoppen som jeg slog ihjel, eller det troede jeg at jeg havde gjort...men så var den væk fra gulvet før. Fandt den dog længere væk, så NU er den helt død....for pokker da, som om jeg ikke har nok fobier..;)
Knus
(H)

Anmeld

26. juli 2008

charlottekri

puha, det er nok noget af det klammeste jeg har hørt!!! AAAAAAAAAADDDDDDDDD
jeg havde dog en veninde engang der vågnede op en nat fordi der kravlede en edderkop i munden på hende... 8(+o(+o(
de er også bare så mega klamme de der +o(gule og sorte edderkopper (og større end generelt....+o() føj

Anmeld

26. juli 2008

Honningblomst

charlottekri skriver:

puha, det er nok noget af det klammeste jeg har hørt!!! AAAAAAAAAADDDDDDDDD
jeg havde dog en veninde engang der vågnede op en nat fordi der kravlede en edderkop i munden på hende... 8(+o(+o(
de er også bare så mega klamme de der +o(gule og sorte edderkopper (og større end generelt....+o() føj

FØJ!!!! det var da VIRKELIG klamt...stakkels pige...aaaadddd.+o(..hvordan har hun det med edderkopper i dag???

Anmeld

26. juli 2008

charlottekri

hun er totalt fobisk!!! hun skriger højt hver gang hun ser en edderkop 8(

Anmeld

26. juli 2008

MorCamilla

Sikke et indlæg, AAADDDD Jeg er også en af dem der hader edderkopper... +o( De må gerne være her, så længe de ikke sidder på mig eller kravler frem et eller andet sted fra, så man bliver helt forskrækket...

Jeg havde også taget et bad med det samme hvis det var mig... AAADDD AAADDD AAAADDDD... +o(+o(

Anmeld

26. juli 2008

fam.4xc

FØJ!!!!!!

Jeg fik en bi ned i kavalergangen hos min søster i aften da vi grillede.... den havde været nærgådende ved stort set os alle men fandt altså vej ned i min bluse !!! Årrddd jeg hader det og tonsede rundt som en anden idiot.... bien fløj ud, satte sig på min svorgers knæ, og fik en på lampen af ham så den var færdig med at drille :))

Anmeld

27. juli 2008

st

Vadr.....

Det var da ikke lige det fedeste dyr at have under tøjet. Godt du ikke blev bidt eller noget af den edderkop.

st.

Anmeld

27. juli 2008

Pia.

ad ad ad ad ad ad EVA.... ååå nej nej nej...... føler med dig... er så sindsygt bange for edderkopper...

har det helt dårligt over at læse det... puha....

håber du kommer dig over chokket....

(H) og lige et mere (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.