lige lidt indebrændthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

mange tak(;

han vil ikke se min søn da han ikke kan lide hans far(min eks), men må han sørme selvom, det ikke min søn der går glip af noget

Det var da også noget underligt noget

Men nej, det er det i hvert fald ikke, det er tværtimod din far der går glip af et fantastisk lille barnebarn.

Men så er det godt du har din mor, som lyder til at være god til at støtte og være der (i og med du har boet hos hende )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Det var da også noget underligt noget

Men nej, det er det i hvert fald ikke, det er tværtimod din far der går glip af et fantastisk lille barnebarn.

Men så er det godt du har din mor, som lyder til at være god til at støtte og være der (i og med du har boet hos hende )

det er hun bestemt også. hun tog mig ind en svær tid, og nu jeg klar til at komme vider og flytte selv igen(;

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Stor   til dig.

Kender alt til det der, min far bryder sig heller ikke om mit kommende barns far, men han acceptere mine valg.

Derimod kender jeg os til at ha en forælder der drikker, det gør min mor.

Op med humøret, det skal nok gå det hele.

Anmeld

26. september 2010

Trolde_mor

Anonym skriver:

det er hun bestemt også. hun tog mig ind en svær tid, og nu jeg klar til at komme vider og flytte selv igen(;

Hvor er det bare dejligt du har hende

Lyder til hun giver meget positivt til dig og din søn - lige det i har brug for. Det varmer at læse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.