lige lidt indebrændthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Anonym trådstarter

jeg fødte for 3 uger siden, og i hele min gravidtet havde min far disset mig, svinet mig til, ringet midt om natten og råbt og skreget i telefonen(skide fuld,han er alkoholiker)
så jeg kottet kontakten med ham, da jeg ikke kunne klare at blive nedgjort på sådan en måde.

nu efter jeg har født er jeg pludselig blevet ret så intrasant, men han blander sig stadig helt enorm, så som at han mener jeg skal gøre alt for at få skrevet mit barns far som ukendt(jeg er ikke sammen med faren) men mit barn har nu engang en far, selvom han har været en idiot, så skal han da have lov til at kende ham,

jeg står så og skal flytte til den 1, (har boet ved min mor det første stykke tid) og nu skriver han pludselig at jeg lige skal skrive hvad jeg mangler til min nye lejlighed.
men jeg ved bare at hvis jeg tager imod noget fra ham så kommer  jeg virkelig til at hører for det sener hen. så har takket pænt nej. og nu er han tilbage i det gamle og sviner mig til igen osv, så jeg har igen kottet kontakten,

havde bare lige brug for at komme ud med alt det her, er så indebrændt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Plysbjørnen

stakkels dig...

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Man har da heller ikke brug for så meget negativt når man lige har født, der er man i forvejen meget følsom, så det kan han da bare slet ikke være bekendt.

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Man har da heller ikke brug for så meget negativt når man lige har født, der er man i forvejen meget følsom, så det kan han da bare slet ikke være bekendt.

nej syntes også det er det sidste jeg har brug for, men så langt tænker han åbenbart ikke

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

Først et stort varmt knus fra mig til dig.
Hvor er det dog bare for meget, når voksne mennesker ikke kan tage hånd om deres liv, og leve fornuftigt...suk!

Og jeg vil da så sige, at jeg synes dit valg er fuldt ud berettiget.
Man skal ikke bruge sit liv på mennesker, der får en til at græde og blive såret uanset hvor meget de så er familie.
Så du har min fulde opbakning til dit valg.
Og læs du bare af...jeg kan godt forstå du trænger til at få luft.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Først et stort varmt knus fra mig til dig.
Hvor er det dog bare for meget, når voksne mennesker ikke kan tage hånd om deres liv, og leve fornuftigt...suk!

Og jeg vil da så sige, at jeg synes dit valg er fuldt ud berettiget.
Man skal ikke bruge sit liv på mennesker, der får en til at græde og blive såret uanset hvor meget de så er familie.
Så du har min fulde opbakning til dit valg.
Og læs du bare af...jeg kan godt forstå du trænger til at få luft.

Kærligst
Sussie

mange tak(;

har levet med ham hele mit liv, men det først nu han er blevet så frygtelig, han kan bruge herre lang tid på at fortælle mig alt det jeg har gjort galt, og hvor dum jeg endelig er,! men gider ham ikke mere. så håber jeg bare ikke han kommer randene når jeg får min lejlighed, kunne lige ligne ham

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Anonym skriver:

nej syntes også det er det sidste jeg har brug for, men så langt tænker han åbenbart ikke

Når alkoholen er inde er hjernen ude, desværre

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

victoria2008 skriver:

Når alkoholen er inde er hjernen ude, desværre

desværre, men sådan er han desværre også når han er ædru, bare meget værre i fuld tilstand

Anmeld

26. september 2010

Trolde_mor

Lyder helt sikkert til at du har gjortdet rigtige. Nu skal du bare nyde livet som nybagt mor, og nu lejlighed.. Alt den negativitet fra hans side kan du ikke bruge til noget, og vil blot tappe dig for energi, energi du kan bruge på din lille guldklump.

Du skal endelig bare læsse af Du får lige en stor krammer herfra for hvor må det tage hårdt på en når ens far opfører sig sådan, frem for at være en kærlig bedstefar overfor din søn/datter.

Og så syntes jeg da lige jeg vil ønske alt muligt held og lykke med den nye bolig

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Lyder helt sikkert til at du har gjortdet rigtige. Nu skal du bare nyde livet som nybagt mor, og nu lejlighed.. Alt den negativitet fra hans side kan du ikke bruge til noget, og vil blot tappe dig for energi, energi du kan bruge på din lille guldklump.

Du skal endelig bare læsse af Du får lige en stor krammer herfra for hvor må det tage hårdt på en når ens far opfører sig sådan, frem for at være en kærlig bedstefar overfor din søn/datter.

Og så syntes jeg da lige jeg vil ønske alt muligt held og lykke med den nye bolig

mange tak(;

han vil ikke se min søn da han ikke kan lide hans far(min eks), men må han sørme selvom, det ikke min søn der går glip af noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.