Hvordan går det sååååå?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

ooo

Sikke en led chef du har fået dig der. Hende kan jeg IKKE  lide, og så kan hun så tygge lidt på det, og tænke over hvordan hun selv kan lide sådan en besked. (Altså, hvis jeg kunne opstøve konen og fortælle hende det face to face, forstås.)

Jeg fatter ikke at der er nogen der ikke skulle kunne lide dig. Du virker så varm, venlig og omsorgsfuld, og at de ikke kan se det, er mig uforståeligt.

Måske har hun reageret på at du var så åben omkring din sygdom, og tænkt at hun ville være ekstra obs på dig af den grund? Hvis det er tilfældet, så er det virkelig stridt af hende.

Men hey, din mor elsker dig, din familie elsker dig. vi elsker dig og nu finder du noget som du kommer til at elske at lave. Se det er da a lot of love.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Milka

jeg er dybt chokeret og ved slet ikke hvad jeg skal sige. der findes ikke noget værre end at gå og blive vurderet i hoved og røv på den måde, det er da ikke et miljø man kan udføre sit arbejde ordentligt i! hvad fanden er det for noget???

synes det er meget imponerende at du vil gå på arbejde indtil i har jeres møde!

nøj hvor er jeg sur på dine vegne, synes virkelig du bliver behandlet dårligt

Anmeld

26. september 2010

S-anne

Jeg skriver ikke så tit herinde, men efter at have læst dit indlæg sidder og er helt harm indvendig, og bliver bare nødt til at kommentere.

Jeg synes absolut ikke at din leder har nogen lederkompetencer - magen til uproffesionel skal man lede længe efter. En ting er hvis hun ikke mener, at du som person ikke passer ind på afdelingen, men så er der da ingen ide i at kalde dig ind til et møde - springe en bombe - og så alligevel ikke fortælle hvad det handler om + så vil hun have du skal gå rundt sådan en uge.

Som der blev skrevet i et af de tidligere indlæg så vil jeg også anbefale, at du tager en fra fagforeningen eller lignende med til mødet.

Og op med humøret - der er helt sikkert afdeling og ikke dig der er noget galt med.

KH Sanne

Anmeld

26. september 2010

Bondepigen

Åh ja da...misundelse er en grim ting... Tror du ikke, det måske er nogle kolleger der egentlig er dybt misundelige på at du udfører dit job bedre end de gør. Synes da osse det er mystisk at hun lader dig gå på weekend med den besked.

Min søster er lidt i samme situation som dig, men der er det helt sikkert hendes nærmeste leder der er misundelig og prøver på at gøre livet surt for min søs. Hun gør det ved at blande kolleger ind i det...altså komme med løgne om at de andre osse er negative omk. hende, hvilket overhovedet ikke passer...heldigvis.. For når man ved de andre ikke har samme holdning, og chefen bakker op om en så går det nok... men det er alligevel øv.

På mig lyder det bare som misundelse over at du gør et godt job, og at hun prøver på at gøre dig usikker... hvorfor ellers sende dig hjem med sådan en besked...?

Jeg kan i hvert fald overhovedet ikke tro på, at du har fået negativ omtale af flere personer, for du er da et af de mest hjælpsomme mennesker jeg "kender"...

Tror du ikke bare der er én eller evt. to der har ondt i numsen over at folk er vilde med dig og dit omsorgs-gen??

Anmeld

26. september 2010

Karo

Jeg er helt måløs

Jeg ville helt sikkert gerne arbejde sammen med dig, for du er da helt klart et af de dejligeste mennesker der findes. Jeg kan simpelthen ikke se hvad der skulle være ivejen med din personlighed, og er helt måløs over den besked du har fået.

Jeg giver Karina ret i at det nok er den nye leder der har lade sig påvirke af den gamle. Og , hvis ikke de kan sætte pris på dig skal de fandemer heller ikke have dig.................så er der helt sikkert andre derude der har

Anmeld

26. september 2010

MORJESPERSEN

27. september 2010

Barbamama

Ej det kan man da ikke sende folk hjem med sådan en besked. Så kan du så gå og tænke over hvad dælen der er i vejen. Puha..... Det kan de ikke være bekendt.... Hvor kunne det være godt hvis du kunne komme et helt andet sted hen hvor de kunne værdsætte den dejlige person du er!

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Nu har alle de andre sagt det mange gange, men jeg siger det gerne igen! Du er et fantstisk hjælpsomt, varmt og humoristisk menneske! Du er en man kommer til at olde af på kort tid. Jeg kender dig kun herindefra, men jeg har stor respekt for dig, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du er en dejlig sygeplejerske.

Jeg går selv uddannet ind i faget næste år, og jeg tæker, at jeg gerne vil være lidt som dig! For du virker til at have SÅ meget styr på tingene..

At du måske har snakket meget og været nervøs i starten.. Jamen herre Gud, det kan vi alle være. Du har endda været opmærksom på det, allerede inden. Det synes jeg er stort!

Din chef er en botnakke, sagt på godt Vejlensisk. Men jeg er nogle gange bange for, at vores fag godt kan være lidt Bitchy og fyldt af høns, der ser sig sure på folk, bare der er det mindste galt. Nogle gange ville det være nemmere at arbejde sammen med mænd! Ikke så mange dikkedarer, eller sladder. Bare "lige ud ad vejen"..

Jeg synes du er sej! Og jeg synes det er flot at du har valgt at gå på arbejde med oprekst pande!

Jeg er tror de tager fejl!

til dig. Det må ikke være sjovt!!

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Jeg er dybt- dybt -dybt ryster over den behandling din nærmeste leder behandler dig på!!!

Nu har jeg efterhånden mødte et utal af "folk" i det fag, og efter jeg har lært dig at kender, har jeg hver evig eneste gang tænkt, hvor ville jeg ønske, at disse fagfolk bare havde en brøk del af din omsorg- din medfølelse -dit arrangement i PT- og ikke mindt en brøk del af din personlighed!! Samtid er jeg ikke et sek. i tvivl om at dine kompetancer er i en klasse for sig selv.

Der er overhovede ikke noget i vejen med din personlighed, hverken som "privat" person og kan heller ikke forstille mig, på nogle måder at der er en real ting, at sætte på din prof-personlighed!!!

Hvis jeg var dig ville jeg bestemt også måde op i morgen, og samtidig ville jeg kontakte fagforreningen og sætte dem ind i sagen, samt bede om, at få en rep. derfra med til det "store" møde med.

Ellers kommer jeg sgu gerne og deltager i det møde, og så skal jeg dælmedytme sparke dem SÅ hårdt i r*ven (for alle nsér" at de ikke er tvivl om, at det er de helt forkert på den og du er DEN BEDSTE VERDEN!!!

Låååve U!!

Tak...................rødmer helt. Og har bare været så rørt over din utrolig generøse gestus. Du aner ikke hvor meget det betyder........

Anmeld

28. september 2010

Anonym trådstarter

Tak, allesammen..............i skal vide at i har givet mig SÅ meget styrke, og tro på mig selv. I er nogle helt utrolig dejlige piger, og jeg er lykkelig over at jeg kender hver og en af jer.

Jeg har været på arbejde de sidste 2 dage, og har været okay med det. VED at jeg gør et godt stykke arbejde, og føler mig på en eller anden måde stærk.

Jeg har talt med min tillidsmand og fælles tillidsmanden, og de kommer begge med til det "store" møde, når det bliver arrangeret. Hvis jeg af en eller anden grund bliver fyret..................så har jeg heldigvis 6 mdr. opsigelse.............så det skal nok gå.

Endnu engang tak...............jeg elsker jer sgu'!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.