Nu har alle de andre sagt det mange gange, men jeg siger det gerne igen! Du er et fantstisk hjælpsomt, varmt og humoristisk menneske! Du er en man kommer til at olde af på kort tid. Jeg kender dig kun herindefra, men jeg har stor respekt for dig, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at du er en dejlig sygeplejerske.
Jeg går selv uddannet ind i faget næste år, og jeg tæker, at jeg gerne vil være lidt som dig! For du virker til at have SÅ meget styr på tingene..
At du måske har snakket meget og været nervøs i starten.. Jamen herre Gud, det kan vi alle være. Du har endda været opmærksom på det, allerede inden. Det synes jeg er stort!
Din chef er en botnakke, sagt på godt Vejlensisk. Men jeg er nogle gange bange for, at vores fag godt kan være lidt Bitchy og fyldt af høns, der ser sig sure på folk, bare der er det mindste galt. Nogle gange ville det være nemmere at arbejde sammen med mænd! Ikke så mange dikkedarer, eller sladder. Bare "lige ud ad vejen"..
Jeg synes du er sej! Og jeg synes det er flot at du har valgt at gå på arbejde med oprekst pande!
Jeg er tror de tager fejl!
til dig. Det må ikke være sjovt!!
Anmeld