baglæns virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Camilla...............har du fået sendt nogle afføringsprøver afsted på Bøtterne?? Da Ida havde haft diarre i 10 dage, synes vores læge at det var tid til at sende prøver, og det gjorde vi i onsdags................vi regner med at få svar i morgen. Det er jo ikke særlig sundt for dem, at have diarre og dårlig mave så længe.............måske skulle du lige få dem tjekket.

God bedring med dem.

Knus Mette

det med afføringsprøverne har jeg vendt med min læge – hun syntes at de var så meget i bedring at det med sikkerhed ville gå over af sig selv. det var i torsdags

i dag har bille haft en nogenlunde normal afføring, det var lidt løst men det var ikke diarre. og luca har slet ikke skidt. hende er jeg lidt bekymret for, for hun lugtede af bræk ud af munden lige før. virker dog slet ikke sløj. men tænker at nu kommer det nok snart ud af den ene eller den anden ende (eller begge). hvorfor sker sådan noget altid om natten??

er idas diarre væk? er hun også syg, eller er det 'bare' maven?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Milka

sarahb skriver:

ihh hvor er det altså bare træls det ikke går væk.
har lige selv været ved lægevagten med Isaac, mellemøres betændelse

Jeg synes faktisk du skal holde dem hjemme, nu hvor de har været væk så længe nu og der ikke er så længe til de skal starte det nye sted..

Rigtig meget go bedring med dem.

åh nej, god bedring med isaac

Anmeld

26. september 2010

Milka

TbCp skriver:

Nej altså stakkels tøser

Rigtig god bedring med dem!

Personligt ville jeg have holdt dem hjemme til de skal starte det nye sted.

du har nok ret mht vuggestuen. og mens vi venter på det nye sted når jeg nok at blive sindssyg. jeg er så træt!

Anmeld

26. september 2010

TbCp

Milka skriver:

du har nok ret mht vuggestuen. og mens vi venter på det nye sted når jeg nok at blive sindssyg. jeg er så træt!

Nej det er jo heller ikke optimalt hvis du når at køre helt ned over det

Anmeld

26. september 2010

JustAnotherName

No wonder, at du er udkørt!!     Det ville vi andre garanteret også være med bare ÈT sygt barn hjemme i 14 dage.
Men for pigerne, er det nok mest hensigtsmæssigt, at trække tiden nu?
En ny start vil blive lidt svært for dem, vil jeg tro, uanset om det er det gamle eller nye sted. Men nu er tiden bare ikke ret lang længere, før de får de nye pladser, og så er det næsten synd, at de lige "falder til" igen, for så at skulle starte op forfra igen.

Men jeg kan virkelig sagtens følge dig.
Måske du har en hånd eller to hos andre, som du kan trække lidt på?

Og ja, hvis det fortsætter mere, så må I da lige et smut omkring lægen.
Bare for lige at være på den sikre side. For det er længe at have diarré.

Men det dersens "opkast-syge" som kun varer kort, dét har der altså også været noget af i mine pigers institution. Celina fik først en omgang MØB, og kort efter fik hun bræksyge. Bianca er gået fri fra begge dele.

........Men 14 dage er altså LÆNGE med tynd mave und deslige !!

Anmeld

27. september 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

No wonder, at du er udkørt!!     Det ville vi andre garanteret også være med bare ÈT sygt barn hjemme i 14 dage.
Men for pigerne, er det nok mest hensigtsmæssigt, at trække tiden nu?
En ny start vil blive lidt svært for dem, vil jeg tro, uanset om det er det gamle eller nye sted. Men nu er tiden bare ikke ret lang længere, før de får de nye pladser, og så er det næsten synd, at de lige "falder til" igen, for så at skulle starte op forfra igen.

Men jeg kan virkelig sagtens følge dig.
Måske du har en hånd eller to hos andre, som du kan trække lidt på?

Og ja, hvis det fortsætter mere, så må I da lige et smut omkring lægen.
Bare for lige at være på den sikre side. For det er længe at have diarré.

Men det dersens "opkast-syge" som kun varer kort, dét har der altså også været noget af i mine pigers institution. Celina fik først en omgang MØB, og kort efter fik hun bræksyge. Bianca er gået fri fra begge dele.

........Men 14 dage er altså LÆNGE med tynd mave und deslige !!

jamen du har helt ret. jeg kan godt se jeg bliver nødt til at trække tiden (og evt få min egen sygemelding forlænget).

jeg skal ringe til det nye sted nu her om lidt – vil bla. høre om startdatoen kan rykkes lidt frem...

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

jamen du har helt ret. jeg kan godt se jeg bliver nødt til at trække tiden (og evt få min egen sygemelding forlænget).

jeg skal ringe til det nye sted nu her om lidt – vil bla. høre om startdatoen kan rykkes lidt frem...

Ja, hvis start-datoen kunne rykkes frem, så ville det da være den suverænt bedste løsning. Dét håber jeg meget for Jer, at det kunne lade sig gøre?

Anmeld

27. september 2010

anna-jonas

Milka skriver:

det med afføringsprøverne har jeg vendt med min læge – hun syntes at de var så meget i bedring at det med sikkerhed ville gå over af sig selv. det var i torsdags

i dag har bille haft en nogenlunde normal afføring, det var lidt løst men det var ikke diarre. og luca har slet ikke skidt. hende er jeg lidt bekymret for, for hun lugtede af bræk ud af munden lige før. virker dog slet ikke sløj. men tænker at nu kommer det nok snart ud af den ene eller den anden ende (eller begge). hvorfor sker sådan noget altid om natten??

er idas diarre væk? er hun også syg, eller er det 'bare' maven?

Ida var i bedring, men i weekenden kom diarren tilbage. Vi går og venter på svar på de prøver der blev sendt ind i sidste uge. Det er kun hendes mave der er træls.............ellers er hun ikke syg.

God bedring med Bøtterne.

Knus Mette

Anmeld

27. september 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Ja, hvis start-datoen kunne rykkes frem, så ville det da være den suverænt bedste løsning. Dét håber jeg meget for Jer, at det kunne lade sig gøre?

nu har jeg talt med begge vuggestuer – bad om deres professionelle mening om tingene – og de siger begge at de synes pigerne skal gå tiden ud dér hvor de er nu (de nye pladser kan nemlig ikke rykkes frem – de havde i forvejen vist strukket og trukket for at få plads til begge tøser samtidigt ).

det har jeg det godt med! for udsigten til yderligere 4 uger hjemme med de to mokker var jeg ikke vildt begejstret for. hvis jeg må sige det sådan

det eneste er, at deres afføring ikke er helt som den skal være ... den er ret løs og kommer 2-3 gange dagligt, men det er ikke diarre. det er vuggestuen indforstået med, og vi skal afsted i morgen

Anmeld

27. september 2010

JustAnotherName

nu har jeg talt med begge vuggestuer – bad om deres professionelle mening om tingene – og de siger begge at de synes pigerne skal gå tiden ud dér hvor de er nu (de nye pladser kan nemlig ikke rykkes frem – de havde i forvejen vist strukket og trukket for at få plads til begge tøser samtidigt ).

det har jeg det godt med! for udsigten til yderligere 4 uger hjemme med de to mokker var jeg ikke vildt begejstret for. hvis jeg må sige det sådan

det eneste er, at deres afføring ikke er helt som den skal være ... den er ret løs og kommer 2-3 gange dagligt, men det er ikke diarre. det er vuggestuen indforstået med, og vi skal afsted i morgen

Ok.

Jeg kan SAGTENS forstå dig, virkelig!

Så må vi bare håbe, at bøtterne bliver glade for det igen, når nu "hverdagen kalder"... Ellers skal det nok hurtigt komme, når de lige finder fodfæste igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.