baglæns virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Milka

jeg vågnede i nat ved en mærkelig klynken inde fra pigerne af, går derind og finder luca smurt ind i rigtig meget opkast

hvad sker der for denne her sygdom? nu har de snart været hjemme fra vuggeren i 14 dage. de er helt friske igen efterhånden, bortset fra tynd mave. i starten kastede bille op en nat men ikke luca. i nat var det omvendt.

vi er lige ved at være derhenne hvor jeg næsten ikke synes de skal tilbage til vuggestuen før de starter i den nye midt i oktober. de var jo lige blevet kørt ind og har nu været væk i to uger, aner ikke hvordan det påvirker tingene

vi må se. det er bare megatræls. og så synd for pigerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

oo

oh boy! sikke en omgang I har fået jer næææh, måske er det alright at holde dem hjemme indtil de starter det nye sted

Anmeld

26. september 2010

sarahb

ihh hvor er det altså bare træls det ikke går væk.
har lige selv været ved lægevagten med Isaac, mellemøres betændelse

Jeg synes faktisk du skal holde dem hjemme, nu hvor de har været væk så længe nu og der ikke er så længe til de skal starte det nye sted..

Rigtig meget go bedring med dem.

Anmeld

26. september 2010

TbCp

Nej altså stakkels tøser

Rigtig god bedring med dem!

Personligt ville jeg have holdt dem hjemme til de skal starte det nye sted.

Anmeld

26. september 2010

anna-jonas

Camilla...............har du fået sendt nogle afføringsprøver afsted på Bøtterne?? Da Ida havde haft diarre i 10 dage, synes vores læge at det var tid til at sende prøver, og det gjorde vi i onsdags................vi regner med at få svar i morgen. Det er jo ikke særlig sundt for dem, at have diarre og dårlig mave så længe.............måske skulle du lige få dem tjekket.

God bedring med dem.

Knus Mette

Anmeld

26. september 2010

JustAnotherName

Hooold da op, dét er længe det har stået på nu efterhånden....

Stakkels dem. Og stakkels dig!

Jeg kan godt forstå din tanke med at beholde dem hjemme. Så kan de blive HELT friske, og få en frisk start det nye sted .....det havde jeg nok også selv valgt!

RIGTIG GOD BEDRING MED DEM !!!!! 

Anmeld

26. september 2010

lion

Det var da godt nok laqng tid de ha været syge.

Det lyder bare ikke sjovt, jeg håber de snart bliver raske.

Jeg ville selv holde dem hjemme til midt okt, nu hvor de har været hjemme så længe og at det snart er tid til den nye vuggestue

Anmeld

26. september 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

jeg vågnede i nat ved en mærkelig klynken inde fra pigerne af, går derind og finder luca smurt ind i rigtig meget opkast

hvad sker der for denne her sygdom? nu har de snart været hjemme fra vuggeren i 14 dage. de er helt friske igen efterhånden, bortset fra tynd mave. i starten kastede bille op en nat men ikke luca. i nat var det omvendt.

vi er lige ved at være derhenne hvor jeg næsten ikke synes de skal tilbage til vuggestuen før de starter i den nye midt i oktober. de var jo lige blevet kørt ind og har nu været væk i to uger, aner ikke hvordan det påvirker tingene

vi må se. det er bare megatræls. og så synd for pigerne

ej hvor er det noget skidt!

har du været ved lægen og evt aflevære en prøve? det må da være en meget ihærdig virus eller bakterie....

Anmeld

26. september 2010

Ni-ko-li-ne

og tillykke med pladsen i øvrigt! oktober er jo lige om lidt!

Anmeld

26. september 2010

Ida.

Ej for pokker da 14 dage er altså for lang tid at være syge - uanset hvad man fejler!!! Hvad siger lægen?

God bedring til tøserne!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.