Brug for råd !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

lillemunk

Skytten0111 skriver:

Uha tak for svar...

Jeg vil prøve at kontakt skejby for at få lidt ro på..

HUSK UDDATE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Lise 26

jeg tror jeg ville ringe til jordemoderen for at være på den sikre side. det lyder ikke særlig behageligt det der.

Anmeld

26. september 2010

Leonora

Skytten0111 skriver:

Uha tak for svar...

Jeg vil prøve at kontakt skejby for at få lidt ro på..

Super godt...Husk at melde tilbage i OS

Knus mig

Anmeld

26. september 2010

Skytten0111

Så har jeg fået snakket med dem inde på skejby..

Hende jeg fik snakket med derinde fra sagde at hvis det blev værre, så skulle jeg komme ind. Men ellers skulle vi se tiden an, og tage til lægen i morgen som aftalt.

Men hvis så mit blodtryk stadig var for højt i morgen, så skulle jeg derind til tjek.. Og hos lægen skulle jeg selvfølgelig også have tjekket urinen igen, just in case..

Men jeg må bare bruge dagen i dag på at slappe godt af, og mærke godt efter på kroppens signaler..

Men tak til jer alle for svar og råd.. 

Knus

Anmeld

26. september 2010

uschi

Hvordan går det med dig nu? Får du så slappet lidt af, så din krop kan afstresse?

Det er så vigtigt, at man får ro... så jeg er helt helt enig med de andre i, at du skulle ringe - som du gjorde. Igen - hellere en gang for meget... og at være til besvær er absolut det sidste, du skal tænke på! Graviditeten er forskellig fra person til person... og det er immervæk et liv, man bærer i maven - så hvis man er urolig, er man i sin gode ret til at søge information.

Jeg ser frem til at høre nærmere om dit forløb - og kan formentlig tale på alles vegne

Du får et knus herfra

L (21+4)

Anmeld

26. september 2010

Skytten0111

uschi skriver:

Hvordan går det med dig nu? Får du så slappet lidt af, så din krop kan afstresse?

Det er så vigtigt, at man får ro... så jeg er helt helt enig med de andre i, at du skulle ringe - som du gjorde. Igen - hellere en gang for meget... og at være til besvær er absolut det sidste, du skal tænke på! Graviditeten er forskellig fra person til person... og det er immervæk et liv, man bærer i maven - så hvis man er urolig, er man i sin gode ret til at søge information.

Jeg ser frem til at høre nærmere om dit forløb - og kan formentlig tale på alles vegne

Du får et knus herfra

L (21+4)

Jeg tror ærlig talt først at jeg får slappet ordentligt/rigtigt af, når jeg har været hos lægen i morgen.. og forhåbentlig får afvide at alt er som det skal..

Men nu er man jo så tæt på at have sit lille vidunder i armene, at det ville være så frygteligt hvis der skulle være noget galt, eller at den lille af en eller anden årsag skulle have det dårligt.. 

Er sikkert bare over pylret.. -For jeg mærker fint liv derinde fra..

Men er bare bekymret for mens smerterne og de mange plukveer. og blodtrykket + vægtstigningen.. Bare hun har det godt derinde!..

Anmeld

26. september 2010

uschi

Jeg kan så fint følge dig... Og igen - det er helt ok at være bekymret. Man kan sige, at du heldigvis kan mærke bevægelser fra hende

Ville det hjælpe at gå en lille tur og få noget luft? (Uden at pulsen stiger alt for meget?). Men at få afstresset (alternativt sæt noget stille musik på, læg dig på gulvet og fokusér på vejrtrækninger, mens du mærker hver og én knogle i din krop?! Altså tving dig selv til at fokusere på DIG ...også selvom det er svært! Men det gør SÅ godt for kroppen).

Stort knus til dig!

Anmeld

26. september 2010

Skytten0111

Tror at jeg vil forsøge mig med nogle af de råd du giver..  Og så håbe på at jeg kan afstresse lidt ..

til dig, og tak for hjælpen..

Anmeld

29. september 2010

uschi

Hej hej,

Har sendt dig mange tanker siden søndag. Hvordan gik det hos lægen?

Og fik du forsøgt at slappe af?

Anmeld

29. september 2010

SussieThyssen

uschi skriver:

Hej hej,

Har sendt dig mange tanker siden søndag. Hvordan gik det hos lægen?

Og fik du forsøgt at slappe af?

Vil da også meget gerne høre nyt

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.