Heej piger !!
Jeg er gravid i 39 uge, og var ved lægen i fredags fordi mine hænder og fødder er blevet kæmpe store og hænderne klør helt vildt. Samt lidt hovedpine og et lidt forhøjet blodtryk igennem de sidste 2-3 uger. (det har ellers været normalt hele vejen igennem)
Lægen ringede så på skejby sygehus, for at høre om de ville have mig ind og tjekke op på det. Men der blev enighed om at jeg skal til lægen igen i morgentidlig (Mandag) og have tjekket blodtrykket igen.
Jeg fik dog afvide at hvis der blev det mindste (hvis eks. vis hænderne skulle hæve mere eller sådan, så skulle jeg kontakte vagtlæge/sygehus.
Men nu har jeg altså gået siden sidst på fredagen med rimelig hårde mens smerter og nogle niv/riv ned i (lysken???) - ved ikke om det er det det hedder.. Og mange plukkeveer..
Men ved ikke rigtig hvad jeg skal stille op med det. For det er jo ikke sådan at smerterne er der hele tiden. De kommer og går, og der kan vare langtid imellem dem.
Og så er det jo heller ikke det samme jeg var hos lægen med?? Men noget helt andet.. - Det skal lige siges at jeg stadig har store fødder + hænder og at hænderne klør meget. Fødderne klør en smugle, men ikke noget slemt.
Jeg vil jo helst ikke ringe til alle mulige og panikke over noget der nok er ingenting, men på den anden side er man så tæt på "mål" at det ville være forfærdeligt at ignorere noget, hvis det skulle være noget alvorligt, bare fordi man ikke vil virke pylrede...
Så piger..
* Er der nogen af jer det kender til det jeg fortæller om? -Hvad var det?
* Hvad ville du gøre i min situation?
Tak fordi du læste med !
Knus Heidi
Anmeld