Hvor går grænsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Sasja77

Hej med dig.

Det er en øv situation at befinde sig i og jeg kan godt forstå dig:-) Jeg ville nok også hvis jeg var dig prøve at stille det an på en sårbar måde, et eks: jeg ved du at du måske har meget om ørene med arbejdet og jeg forstår at det er vigtigt for dig at blive færdig! Men Her den sidste tid har følt mig rigtig alene og jeg savner dig! Derfor gør det mig ekstra ondt at jeg kan se at du sidder og chatter med "hende" og jeg føler at jeg ikke er spændende/interessant nok til at du kan motiveres til at blive lidt hurtigere færdig så vi to kunne foretage os noget sammen....Det er altid en god idé at starte med at det søde -at få ham til at føle sig en lille smule uundværdlig for så bliver du ikke den sure! (mænd er så simple) Hvis ikke det virker så kan du jo antage en lidt mere bestemt tone og forklarer manden at nu har du faktisk forsøgt på en rolig måde at fortælle ham hvordan du har det og det virkede ikke, så nu er det måske på tide at han tager sig lidt sammen og får sine prioriteringer lagt på bordet så i kan se om i er på samme side....

Håber at alt bliver dejligt igen hos Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Jones

Ignorer ham og begynd at snakke med en masse fyre på nettet... så skal interessen nok komme igen når han ser hvor det er på vej hen ;-)

Anmeld

29. september 2010

Meliora

Jones skriver:

Ignorer ham og begynd at snakke med en masse fyre på nettet... så skal interessen nok komme igen når han ser hvor det er på vej hen ;-)

ej, så skal det da nok først gå rigtig galt. Man er da nød til at snakke om det, ellers går det da bare helt af h til...

Anmeld

3. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for de mange forslag. Der er helt klart en del jeg kan bruge.

Anmeld

7. oktober 2010

Vinker

Anonym skriver:

Hej piger

Min mand arbejder meget på sin computer, og sidder derfor også og taler med mange på nettet. Han har i den seneste tid fundet sig en flok gode venner online på et community site. 

Jeg synes han er begyndt at skrive rigtig meget med en af pigerne derinde fra. Han nævner hende ind imellem, og jeg kan se når jeg kommer ind til ham, at han ofte har sin chat åben sammen med hende. 

Han sidder ofte mange timer om aftenen foran den skærm og arbejder. Jeg har altid accepteret det, for jeg vidste da jeg fandt sammen med ham i sin tid, at det var en stor del af ham, at arbejde meget.

Men nu er jeg bare lidt træt af det. Jeg synes det er helt i orden at han arbejder meget og jeg kan også godt forstå, at han gerne vil afslutte nogle af de projekter han sidder med.

Jeg bliver bare lidt knotten over, at han så sidder samtidig og skriver med folk online, i stedet for at blive færdig lidt før, og evt hygge lidt med mig.

Føler mig efterhånden noget overset og lidt glemt. Tænker om han ikke gider mig længere - selv om han siger han elsker mig, og jeg ikke skal være i tvivl om dette.

Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst er gået i seng på samme tid i hverdagene. ØV siger jeg bare. Det fremmer jo ikke ligefrem sexlivet eller lysten og jeg er bange for, at den måde det kører på lige nu, ikke holder for mig i længden.

Synes bare det er svært at sige til ham, at jeg føler han forsvinder lidt for meget ind i den virtuelle verden, uden at han kommer til at føle at jeg bare er hende den sure... Eller misforstår hvordan jeg har det med det. 

Måske bliver jeg lidt ekstra irriteret når det er at han også skriver så meget sammen med en anden pige, for tænker at jeg burde være mere spændende end en tøs på den anden side af kloden.

Altså hvor går grænsen? Og hvornår kan jeg tillade mig at sige noget til ham. Jeg kan sgu ik lige finde ud af det.

Tak fordi i læste med. Håber nogen kan give nogle gode råd.

PS: er ano fordi jeg tror familien følger med, og de skal ikke være en del af vores privatliv på denne måde.

Var jeg dig havde jeg taget tyren ved hornene og sagt lige ud til ham at jeg ikke accepterede at han chattede med pigen - og at jeg i det hele taget er rigtig ked af at han ikke bruger mere tid med mig men hellere vil sidde og chatte. Ville foretrække at han de fleste gange fik arbejdet overstået og så havde tid til at vi kunne hygge sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.