Ang forældremyndighed/bopæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

karina1980

jeg er midt i sådan en sag og pt så er det eneste der er kommet ud af det, en ændring i samværet, og så tages sagen op igen om 6 mdr.

men umiddelbart så mente dommeren ikke at han skulle flytte for det ville være skidt når han var en del af et lokal samfund og deres grunde var ikke gode nok til han ville afgøre det nu.

tror der skal temmelig meget til før det lykkes at få det ændret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

jeg er midt i sådan en sag og pt så er det eneste der er kommet ud af det, en ændring i samværet, og så tages sagen op igen om 6 mdr.

men umiddelbart så mente dommeren ikke at han skulle flytte for det ville være skidt når han var en del af et lokal samfund og deres grunde var ikke gode nok til han ville afgøre det nu.

tror der skal temmelig meget til før det lykkes at få det ændret

Må jeg spørge hva grunden var til at der blev søgt altså for modparten? Og hvilket ændringer der er lavet i samværet?

Anmeld

25. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nej, slet ikke. Så jeg er ret sikker på, du kan være ganske rolig. I dit sted, ville jeg forholde mig roligt, afventede og åbent

Ja man må jo prøve

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Ja man må jo prøve

Der er ikke andet for Held og lykke med det

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

26. september 2010

karina1980

Anonym skriver:

Må jeg spørge hva grunden var til at der blev søgt altså for modparten? Og hvilket ændringer der er lavet i samværet?

jamen han har søgt fordi han mener ikke jeg tager mig ordentligt af hans søn, da han ikke fungere i det normale skolesystem,

vi har ingen problemer hjemme, men ligeså snart han skal i skole bryder hans verden sammen, selv nu hvor han går i 2 kl. så har skolen lavet en underretning på min søn, så vi i fællesskab kunne få noget støtte til ham, vi håber de vil være med til nogle støttetimer.

den underretning har han så fuldstændig misforstået og har så modstridet den

men ændring blev at min søn nu er i en 7/7 delordning, så faren selv kan se at det ikke kun er når han er hos mig og det er så på prøve de næste 6 mdr. for at se om der er noget der ændre sig og om han stadig ønsker bopæl og forældremyndighed, når han ser at det er ligemeget hvor han bor, så hader han at gå i skole.

lidt lang forklaring, men det er svært at forklare

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

karina1980 skriver:

jamen han har søgt fordi han mener ikke jeg tager mig ordentligt af hans søn, da han ikke fungere i det normale skolesystem,

vi har ingen problemer hjemme, men ligeså snart han skal i skole bryder hans verden sammen, selv nu hvor han går i 2 kl. så har skolen lavet en underretning på min søn, så vi i fællesskab kunne få noget støtte til ham, vi håber de vil være med til nogle støttetimer.

men ændring blev at min søn nu er i en 7/7 delordning, så faren selv kan se at det ikke kun er når han er hos mig og det er så på prøve de næste 6 mdr. for at se om der er noget der ændre sig og om han stadig ønsker bopæl og forældremyndighed, når han ser at det er ligemeget hvor han bor, så hader han at gå i skole.

Stakkels barn 
Som om det skulle blive bedre i hans lille liv, at blive smidt frem og tilbage på den måde.
Du får et stort knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. september 2010

karina1980

SussieThyssen skriver:

Stakkels barn 
Som om det skulle blive bedre i hans lille liv, at blive smidt frem og tilbage på den måde.
Du får et stort knus

Kærligst
Sussie

tak

jeg tror bestemt hellere ikke det er vejen frem, men er jo desværre tvunget til at rette mig efter det

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

karina1980 skriver:

tak

jeg tror bestemt hellere ikke det er vejen frem, men er jo desværre tvunget til at rette mig efter det

Ja, man kan desværre ikke gøre så meget i den retning.

Men være en god og kærlig mor og støtte sit barn så godt som man kan, og det er jeg også sikker på at du prøver på både at være og gøre.

Anmeld

26. september 2010

Anonym trådstarter

karina1980 skriver:

Må jeg spørge om i bor tæt på hinanden siden i har fået deleordning?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.