Ang forældremyndighed/bopæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.479 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg ville hører om der er nogen her inde der kender noget til det med at får ændret bopælsadresse og forældremyndighed?? Altså hvor stor chance der er for at få bopælsadressen og sådan hvis barnet/børnene har boet ved moren/faren hele deres liv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Pige2009

Hvis ikke faderen/moderen indvilliger og der ikke er specielle omstændigheder, ville jeg ikke sætte næsen op efter hverken at få ændret bopæl eller forældremyndigheden Sorry to say...

Anmeld

25. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Hvis ikke faderen/moderen indvilliger og der ikke er specielle omstændigheder, ville jeg ikke sætte næsen op efter hverken at få ændret bopæl eller forældremyndigheden Sorry to say...

Hva mener du med specielle omstændigheder??

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Hva mener du med specielle omstændigheder??

Vold, druk og/eller stoffer...

Anmeld

25. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vold, druk og/eller stoffer...

Sorry jeg spørg så meget. Men er det noget du er meget inde i?

Jeg kunne nemlig godt bruge nogle svar omkring nogen ting men synes ikke man kan læse omkring nogen vundne eller tabte sager på nettet.

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Sorry jeg spørg så meget. Men er det noget du er meget inde i?

Jeg kunne nemlig godt bruge nogle svar omkring nogen ting men synes ikke man kan læse omkring nogen vundne eller tabte sager på nettet.

Jeg ved ikke om jeg er meget inde i det, men min erfaring siger, at der skal meget til for at der bliver lavet om på disse aftaler Spørg bare løs

Anmeld

25. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg ved ikke om jeg er meget inde i det, men min erfaring siger, at der skal meget til for at der bliver lavet om på disse aftaler Spørg bare løs

Jamen der er ingen problemer med vold stoffer eller noget som helst i den stil bare modparten der lige pludselig vil have bopæl og muligvis også hele myndigheden. Tror endelig bare det er for at ramme den anden forældre.

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jamen der er ingen problemer med vold stoffer eller noget som helst i den stil bare modparten der lige pludselig vil have bopæl og muligvis også hele myndigheden. Tror endelig bare det er for at ramme den anden forældre.

Det tror jeg ærlig talt ikke der kommer noget ud af Tænk at spilde kræfter på det Sådan er der desværre så meget...

Anmeld

25. september 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det tror jeg ærlig talt ikke der kommer noget ud af Tænk at spilde kræfter på det Sådan er der desværre så meget...

Jeg vil jo heller ikke mene at de bare tager børn ud af deres dagligdag bare lige sådan.

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg vil jo heller ikke mene at de bare tager børn ud af deres dagligdag bare lige sådan.

Nej, slet ikke. Så jeg er ret sikker på, du kan være ganske rolig. I dit sted, ville jeg forholde mig roligt, afventede og åbent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.