Træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

SussieThyssen

sandratobias skriver:

Er der nogen af jer der er/var mega træt konstant...??? kan ikk høre vækkeuret om morgenen... Vil bar gerne sove hele dagen..

Hovedpine hver dag, indimellem et par dages pause...

Er det bar mig der er pjattet eller...???

Sandra - uge 17+6

Bed lægen om at tjekke både B12 niveau og blodprocent.
Nogle kvinder udvikler B12 mangel af en eller anden grund, og det er så årsagen til den akutte jernmangel. Man kan nemlig ikke optage jern hvis B12 mangler, da det bruges til at udvikle nogle enzymer, der skal nedbryde jern i kosten.
At få en B12 kur er som at blive dopet med speed LOL
Desværre gives det kun i sprøjter, men det er ikke sikkert I nogen sinde oplever at mangle det igen, heller ikke i andre svangerskaber.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

sandratobias

SussieThyssen skriver:

Bed lægen om at tjekke både B12 niveau og blodprocent.
Nogle kvinder udvikler B12 mangel af en eller anden grund, og det er så årsagen til den akutte jernmangel. Man kan nemlig ikke optage jern hvis B12 mangler, da det bruges til at udvikle nogle enzymer, der skal nedbryde jern i kosten.
At få en B12 kur er som at blive dopet med speed LOL
Desværre gives det kun i sprøjter, men det er ikke sikkert I nogen sinde oplever at mangle det igen, heller ikke i andre svangerskaber.

Kærligst
Sussie

Oka... det lyder lidt vildt alligevel... Må da vist lige ha ringet mandag så jeg kan få det hele undersøgt...

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

sandratobias skriver:

Oka... det lyder lidt vildt alligevel... Må da vist lige ha ringet mandag så jeg kan få det hele undersøgt...

Skal lige understrege, at I under ingen omstændigheder selv må begynde at tage B12 holdige præparater, som dem man kan købe i tabletform og i håndkøb.
De er beregnet til aktive sporsudøvere og gamle mennesker, der har brug for et boost energi.
B12 må KUN indtages efter lægen har konstateret B12 mangel og som derefter ordinerer vitaminet.
Det er nemlig et af de vitaminer som man kun må få meget lidt af, ganske ligesom A vitamin.

Anmeld

26. september 2010

sandratobias

SussieThyssen skriver:

Skal lige understrege, at I under ingen omstændigheder selv må begynde at tage B12 holdige præparater, som dem man kan købe i tabletform og i håndkøb.
De er beregnet til aktive sporsudøvere og gamle mennesker, der har brug for et boost energi.
B12 må KUN indtages efter lægen har konstateret B12 mangel og som derefter ordinerer vitaminet.
Det er nemlig et af de vitaminer som man kun må få meget lidt af, ganske ligesom A vitamin.

Oka... Mange takker for svar...
Men ser lige om jeg husker en opdate hvis jeg får tid ved lægen mandag...

Anmeld

26. september 2010

SussieThyssen

sandratobias skriver:

Oka... Mange takker for svar...
Men ser lige om jeg husker en opdate hvis jeg får tid ved lægen mandag...

Anmeld

26. september 2010

AnneBJ

Da jeg talte med min læge fredag, foreslog hun at jeg skulle undlade jern et par dage - for at se om træthed/hovedpine var bevirkning af indtaget.. Så deet prøver jeg så indtil mandag regner jeg med.. Men håber da din læge kan finde ud af, om der er en særlig grund til du er træt.

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

Jeg er også vildt træt, hele tiden 

Kan sove & sove.... Konstant.... 

Anmeld

26. september 2010

Omerovic

sandratobias skriver:

Er der nogen af jer der er/var mega træt konstant...??? kan ikk høre vækkeuret om morgenen... Vil bar gerne sove hele dagen..

Hovedpine hver dag, indimellem et par dages pause...

Er det bar mig der er pjattet eller...???

Sandra - uge 17+6

Sådan havde jeg det også i mange uger, når jeg sad i sofaen sov jeg næsten.. Det var så slemt, at min mand tilsidst spurgte om det var helt normal at sove så meget Men det er jo med at huske alle de forandringer kroppen går igennem ;O)

Anmeld

28. september 2010

sandratobias

Lille update...

var ved lægen i dag, men havde glemt og få mine jern piller med, så hun ku ikk se hva det var for nogle... Men ska ringe kl. 14 for of fortælle hva det er for nogen... Og så ska jeg snakke med lægen om jeg ska ha nogle andre eller hva der ska ske...

Så har jeg lige fået testet for blærebetændelse... Og tja den er sendt til dyrkning.. Mit blodsukker ligger på 4,1...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.