Træt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2010

sandratobias

Er der nogen af jer der er/var mega træt konstant...??? kan ikk høre vækkeuret om morgenen... Vil bar gerne sove hele dagen..

Hovedpine hver dag, indimellem et par dages pause...

Er det bar mig der er pjattet eller...???

Sandra - uge 17+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

AnneBJ

Jeg har det lige sådan...

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

Kan være du lider af jernmangel? Ville hoppe forbi lægen lige og blive testet.

Jeg oplevede nemlig det samme omkring der, og tænkte at jeg måske var pjattet, men fik nu alligevel lægen til at teste, og det viste sig at min blodprocent var alt for lav. Så andre jernpiller til mig, og ihh hvor var det luksus igen at have lidt energi - selvfølgelig var jeg stadig træt, men slet slet ikke i samme grad.

Så ville lige få testet hvis jeg var dig Det koster intet, og tænk hvor lækkert det ville være med lidt mere energi

Anmeld

25. september 2010

henh01

så kan du samtidig få målt din blodprocent da denne også kan være årsagen til umenneskelig træthed. Jeg troede min blodprocent var lav fordi jeg oogsp var så træt hele tiden, men det er desværre bare noget der følger med at være gravid

Anmeld

25. september 2010

sandratobias

Trolde_mor skriver:

Kan være du lider af jernmangel? Ville hoppe forbi lægen lige og blive testet.

Jeg oplevede nemlig det samme omkring der, og tænkte at jeg måske var pjattet, men fik nu alligevel lægen til at teste, og det viste sig at min blodprocent var alt for lav. Så andre jernpiller til mig, og ihh hvor var det luksus igen at have lidt energi - selvfølgelig var jeg stadig træt, men slet slet ikke i samme grad.

Så ville lige få testet hvis jeg var dig Det koster intet, og tænk hvor lækkert det ville være med lidt mere energi

Det må jeg hellere så.. det har faktisk været sådan de sidste 2 uger, lidt flovt jeg ikk har gjort noget ved det..  

Anmeld

25. september 2010

sandratobias

henh01 skriver:

så kan du samtidig få målt din blodprocent da denne også kan være årsagen til umenneskelig træthed. Jeg troede min blodprocent var lav fordi jeg oogsp var så træt hele tiden, men det er desværre bare noget der følger med at være gravid

Må jeg vist oz hellere prøve..

Mange takker for jeres svar...

Anmeld

25. september 2010

Trolde_mor

sandratobias skriver:

Det må jeg hellere så.. det har faktisk været sådan de sidste 2 uger, lidt flovt jeg ikk har gjort noget ved det..  

Hehe tror jeg var en 3-4 uger om det, for ville jo heller ikke overreagere, men da jeg begyndte at falde i søvn siddende op i sofaen, tænkte jeg... "aaaarh det kan sq ikke passe det her, kan da ikke være rigtigt det skal være så slemt!" og det kunne det så heller ikke..

Så ja, en smut forbi lægen - og så må du lige give en update

Anmeld

25. september 2010

sandratobias

Trolde_mor skriver:

Hehe tror jeg var en 3-4 uger om det, for ville jo heller ikke overreagere, men da jeg begyndte at falde i søvn siddende op i sofaen, tænkte jeg... "aaaarh det kan sq ikke passe det her, kan da ikke være rigtigt det skal være så slemt!" og det kunne det så heller ikke..

Så ja, en smut forbi lægen - og så må du lige give en update

Ved mig er det mest om morgenen når vækkeuret rubger kl. 7... Men sidder jeg ikk ved computeren om aftenen, hvis jeg f.eks. ser fjernsyn så har jeg det med at falde i søvn på sofaen...

Anmeld

26. september 2010

Trolde_mor

sandratobias skriver:

Ved mig er det mest om morgenen når vækkeuret rubger kl. 7... Men sidder jeg ikk ved computeren om aftenen, hvis jeg f.eks. ser fjernsyn så har jeg det med at falde i søvn på sofaen...

Kender godt det om morgenen..

Her går jeg i seng igen kl. 11-12 stykker når jeg står op mellem 7 og 8 Medmindre jeg er afsted eller holder mig i gang med noget... og er jeg holdt i gang, sover jeg omkring 17-18 stykker i stedet

Men men.. det er stadig begrænset hvor træt man skal være. En lur hver dag skulle være meget almindelig, og er noget jeg har gjort gennemsnitslig 5 gange i ugen, det meste af min graviditet

Anmeld

26. september 2010

sandratobias

Det med og ta en lur på sofaen f.eks. det kan jeg ikk, så ska min søn nok vise mig alt muligt... Må ikk sove/slappe af for ham...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.