Kro eller andet sted at bo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Ja præcis - vi snakkede med dem på Filadelfia og de sagde at det var rigtig vigtigt, så der anbefalede de sonden.

Det er selvfølgelig ikke sjovt, men før Maria spiste ordentligt, snakkede vi med OUH om en mavesonde. Når den først er lagt skulle den ikke gøre ondt eller genere, som den i næsen jo kan gøre, så det skal såmænd nok gå

Bare hun får væsken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Det er selvfølgelig ikke sjovt, men før Maria spiste ordentligt, snakkede vi med OUH om en mavesonde. Når den først er lagt skulle den ikke gøre ondt eller genere, som den i næsen jo kan gøre, så det skal såmænd nok gå

Bare hun får væsken

Ja - de siger også at den er meget mere behagelig for dem og det tror jeg nok på, for man ville da ikke selv ret gerne have sådan en ting hængende fra næsen?

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Ja - de siger også at den er meget mere behagelig for dem og det tror jeg nok på, for man ville da ikke selv ret gerne have sådan en ting hængende fra næsen?

Nej overhovedet ikke og Maria hev den bevidst ud hele tiden, det må da betyde den ikke skal være der

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Nej overhovedet ikke og Maria hev den bevidst ud hele tiden, det må da betyde den ikke skal være der

Lærke hev den også ud hele tiden - dog ikke bevist, men var sikker på at det var fordi at den var træls.

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Lærke hev den også ud hele tiden - dog ikke bevist, men var sikker på at det var fordi at den var træls.

Det er altså rimelig ulækkert når de gør det

Godt hun får den i maven denne gang..

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Det er altså rimelig ulækkert når de gør det

Godt hun får den i maven denne gang..

Ja det er så :s

Vi har så heldigvis lært at lægge den selv, men det er ikke behageligt.

Glæder mig til at hun har fået den lagt, men glæder mig slet ikke til narkosen

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Ja det er så :s

Vi har så heldigvis lært at lægge den selv, men det er ikke behageligt.

Glæder mig til at hun har fået den lagt, men glæder mig slet ikke til narkosen

Vi nægtede at lære at ligge den selv, det kunne jeg simpelthen ikke. 

Maria havde så også ry for at være en besværlig dame inde på børneafdelingen, der skulle to sygeplejersker til at holde hende imens..Hehe.

Jeg har lagt min datter i narkose 6 gange og det bliver ikke nemmere

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Vi nægtede at lære at ligge den selv, det kunne jeg simpelthen ikke. 

Maria havde så også ry for at være en besværlig dame inde på børneafdelingen, der skulle to sygeplejersker til at holde hende imens..Hehe.

Jeg har lagt min datter i narkose 6 gange og det bliver ikke nemmere

Puha det lyder hårdt - hvad er hun blevet lagt i narkose for? Hvis man må spørge

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Puha det lyder hårdt - hvad er hun blevet lagt i narkose for? Hvis man må spørge

Hun er blevet opereret fordi hendes spiserør endte blindt og den nederste del gik ind i luftrøret.

Der hvor kirurgen har syet enderne sammen, dannes der arvæv og der skal så fortages en ballonudvidelse så hun kan spise igen. Dem har hun så prøvet 6 gange indtil videre.

Vi kan se det er ved at snøre sammen når hun pludselig holder med at spise..

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Hun er blevet opereret fordi hendes spiserør endte blindt og den nederste del gik ind i luftrøret.

Der hvor kirurgen har syet enderne sammen, dannes der arvæv og der skal så fortages en ballonudvidelse så hun kan spise igen. Dem har hun så prøvet 6 gange indtil videre.

Vi kan se det er ved at snøre sammen når hun pludselig holder med at spise..

Øv hvor er det synd!

Det må være så hårdt - tror det bliver meget følelsesladet for mig den 14 okt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.