Kro eller andet sted at bo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Ann.

Vi skal til Sjælland den 11 oktober, denne gang skal vi være der i to døgn og vi synes at vores normalt foretrukkende kro er lidt for dyr til to døgn. 

Vi skal videre til Odense den 13, hvor Lærke skal indlægges på børneafdelingene og have lagt en sonde i maven den 14. 

Så fra 11 til 12 må den gerne ligge i nærheden af Dianalund, og fra 12 til 13 gerne samme sted eller omkring Odense.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

line melias mor

kan i ikke komme på patient hospitalet i odense?

Anmeld

25. september 2010

Ann.

line melias mor skriver:

kan i ikke komme på patient hospitalet i odense?

Kan man godt det før selve indlæggelsen?

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil lige høre, hvorfor skal hun have en sonde i maven?

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, men vil lige høre, hvorfor skal hun have en sonde i maven?

Hej

Det skal hun fordi at hun ikke vil drikke selv mere - og det er et gentagende problem, så i stedet for den trælse i næsen, så får hun den i maven.

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Hej

Det skal hun fordi at hun ikke vil drikke selv mere - og det er et gentagende problem, så i stedet for den trælse i næsen, så får hun den i maven.

Øv ja jeg kender alt til det..Spiser hun slet ikke almindelig mad? Det lille pus altså..

Ja sonde i næsen er bare irriterende, især når de er så store

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Øv ja jeg kender alt til det..Spiser hun slet ikke almindelig mad? Det lille pus altså..

Ja sonde i næsen er bare irriterende, især når de er så store

Jo hun spiser sin mad - men når nu hun er på diæt er det vigtigt at hun får rigtig meget væske - gerne omkring 1 liter om dagen og det vil hun ikke rigtig drikke.

Anmeld

25. september 2010

Laulund87

TrineLærke skriver:

Jo hun spiser sin mad - men når nu hun er på diæt er det vigtigt at hun får rigtig meget væske - gerne omkring 1 liter om dagen og det vil hun ikke rigtig drikke.

Okay på den måde..Det er sørme også meget for sådan en lille pige, men hvis det er nødvendigt for hende, må det jo være med sonden

Anmeld

25. september 2010

Ann.

Laulund87 skriver:

Okay på den måde..Det er sørme også meget for sådan en lille pige, men hvis det er nødvendigt for hende, må det jo være med sonden

Ja præcis - vi snakkede med dem på Filadelfia og de sagde at det var rigtig vigtigt, så der anbefalede de sonden.

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Kan man godt det før selve indlæggelsen?

Nej, det kan man desværre ikke Hvad med det her, som kun ligger 5 min fra OUH i bil...
http://www.odense-danhostel.dk/

eller det her, som ligger 10 min fra OUH i bil...
http://www.occ.dk/hotel/hotelbooking.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.