1 mio kroner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Sofia

Hvis jeg vandt en million røg mit sulån langt ud af verden, det er godt nok ikke særlig stort, men irriterer mig alligevel! Derudover ville jeg bare købe alt jeg overhovedet havde lyst til, til vores lille bebs, inkl. en masse lækkert tøj og en fin Emmaljunga Duo Combi! 

Jeg ville også rippe mine favorit butikker, Heavenly, Edith & Ella, Carla F og Hørlyck!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Sofia

Jones skriver:

Du overvurderer vist hvor meget man kan få for en million - du kan ikke engang få en ordentlig lejlighed for de penge

Måske tænker hun bare på en lækker leje-lejlighed, der skal jo også penge til indskud og en høj leje

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Sofia skriver:

Måske tænker hun bare på en lækker leje-lejlighed, der skal jo også penge til indskud og en høj leje

Lige præcis.. :-)

Anmeld

25. september 2010

Isabella_mor

Sabrina Lauritsen skriver:

Jeg lå lige sammen med kæresten og snakkede om hvad jeg ville bruge 1 million kroner på, hvis jeg vandt dem...

Jeg ville først og fremmest have en ordenlig lejlighed, og så ville jeg selvfølgelig købe nogle ordenlige og pæne møbler + maling osv til.

Så ville jeg lægge en opsparing til side til at få et barn + barnedåb.

Så ville jeg bruge pengene på et kørekort til både Mark og jeg og en lille peugeot også

Så ville jeg gemme penge til et brullyp og brullypsrejse... Og så ville jeg give manden hans meget ønskede tatovering...

Og så ville jeg nok bruge et lille beløb til nyt tøj, make-up, parfume osv

Resten ville jeg simpelthen gemme til resten af mit liv ....

Hvad ville i bruge 1 million kroner på?

hehe... bare ved køb af lejligheden er den ene milion jo brugt op...

------------------------------------------------------------------------

men nu har vi en fin lejlighed, og med en mil ville jeg fanme have den sat i ok stand så den er fin til at få den solgt så vi kan få et hus med plads til lillemanden kunne få sit eget værelse..

og så vil jeg så kartofler og masser af krydderurter i haven. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.