1 mio kroner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Sabrina2014

Jeg lå lige sammen med kæresten og snakkede om hvad jeg ville bruge 1 million kroner på, hvis jeg vandt dem...

Jeg ville først og fremmest have en ordenlig lejlighed, og så ville jeg selvfølgelig købe nogle ordenlige og pæne møbler + maling osv til.

Så ville jeg lægge en opsparing til side til at få et barn + barnedåb.

Så ville jeg bruge pengene på et kørekort til både Mark og jeg og en lille peugeot også

Så ville jeg gemme penge til et brullyp og brullypsrejse... Og så ville jeg give manden hans meget ønskede tatovering...

Og så ville jeg nok bruge et lille beløb til nyt tøj, make-up, parfume osv

Resten ville jeg simpelthen gemme til resten af mit liv ....

Hvad ville i bruge 1 million kroner på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville af med mit forbandede forbrugslån som jeg stablede sammen da jeg var ung og RIGTIG økonomisk uansvarlig!!!! Ååååh hvor jeg drømmer om at viske de tal ud af verden!!! Og så ville jeg have mig et par lune vinterstøvler!!!

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Rosa skriver:

Jeg ville af med mit forbandede forbrugslån som jeg stablede sammen da jeg var ung og RIGTIG økonomisk uansvarlig!!!! Ååååh hvor jeg drømmer om at viske de tal ud af verden!!! Og så ville jeg have mig et par lune vinterstøvler!!!

Dem til 2600 fra et andet indlæg?

Anmeld

25. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sabrina Lauritsen skriver:

Dem til 2600 fra et andet indlæg?

Jaaa helst!!!

Anmeld

25. september 2010

millesofie

ja på min liste står der

kørekort

bil

og nyt hus med erhvervs lokaler

og så er de penge vist brugt, måske der er lidt tilbage til opsparring

Anmeld

25. september 2010

Maja_4000

Hmm .. Man får jo ikke meget bolig for en million .. Ikke i Roskilde i hvert fald :p Men jeg ville helt sikkert købe en større lejlighed ! Eller måske et lille hus (: Så måtte jeg låne mig til resten

Anmeld

25. september 2010

SHERO

Købe mig et hus med stor have tæt ved min mor...

Og se en minibus kun med 4 sæder så jeg kan få plads til min drømme hund :-D

Anmeld

25. september 2010

wamse

Jeg ville betale alt min gæld, som jo er ret stor efter huset skal på tvangsauktion snart. Så ville jeg lave 3 konti med penge til børnene <3

Anmeld

25. september 2010

Jones

Sabrina Lauritsen skriver:

Jeg lå lige sammen med kæresten og snakkede om hvad jeg ville bruge 1 million kroner på, hvis jeg vandt dem...

Jeg ville først og fremmest have en ordenlig lejlighed, og så ville jeg selvfølgelig købe nogle ordenlige og pæne møbler + maling osv til.

Så ville jeg lægge en opsparing til side til at få et barn + barnedåb.

Så ville jeg bruge pengene på et kørekort til både Mark og jeg og en lille peugeot også

Så ville jeg gemme penge til et brullyp og brullypsrejse... Og så ville jeg give manden hans meget ønskede tatovering...

Og så ville jeg nok bruge et lille beløb til nyt tøj, make-up, parfume osv

Resten ville jeg simpelthen gemme til resten af mit liv ....

Hvad ville i bruge 1 million kroner på?

Du overvurderer vist hvor meget man kan få for en million - du kan ikke engang få en ordentlig lejlighed for de penge

Anmeld

25. september 2010

Sabrina2014

Jones skriver:

Du overvurderer vist hvor meget man kan få for en million - du kan ikke engang få en ordentlig lejlighed for de penge

Jeg ville ikke købe, men bruge penge til et indskud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.