Spontan abort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Minmio

Babyklar skriver:

jaa, prøver virkelig også at tænke positivt. men arbejder i en daligvare butik, og tror bare ikk det er så sundt at løfte :s .. og har mange underlivssmeter :s

Du kan bare være rolig, jeg arbejder på et posthus og vi får pakker helt op til 20 kg som skal sættes på plads og udleveres. Og jeg fødte en sund og rask lille pige uden nogle som helst komplikationer, (arbejdede man-fre til jeg var 8 mdr henne)

Det med smerter i underlivet kender jeg også alt for godt, sidste gang jeg var gravid og den her gang har jeg en del af dem.  Min læge siger at det er meget normalt og at der er mange der har dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Moar2011

tatii72 skriver:

Du kan bare være rolig, jeg arbejder på et posthus og vi får pakker helt op til 20 kg som skal sættes på plads og udleveres. Og jeg fødte en sund og rask lille pige uden nogle som helst komplikationer, (arbejdede man-fre til jeg var 8 mdr henne)

Det med smerter i underlivet kender jeg også alt for godt, sidste gang jeg var gravid og den her gang har jeg en del af dem.  Min læge siger at det er meget normalt og at der er mange der har dem.

- okey , dejligt at høre - men der må jo være noget om det, når de anbefalder at man ikk løfter over 10kg heh ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.