Spontan abort!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2010

RiUL

Har lige et par spørgsmål

Er der nogle af jer der har haft en spontan abort? Og i så fald, hvor lang tid efter ÆL? Og hvad var jeres symptomer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

blomst84

Hej :-) jeg har haft en spontan abort 2 gange og første gang var jeg i uge 7 og anden gang i uge 6, symptomerne var først ìg fremmest blødning og senere da det hele skulle ud ( ja sorry kan ikke skrive det på en pænere måde ) :-) var der mange smerter, dem som har født siger det minder om veer fordi livmoderen trækker sig sammen. Vil sige, jeg var i hvert fald ikke i tvivl om at jeg var ved at arbortere! Håber du kan bruge det til noget ellers bare spørg :-) knus Sabrina 24+2

Anmeld

25. september 2010

RiUL

blomst84 skriver:

Hej :-) jeg har haft en spontan abort 2 gange og første gang var jeg i uge 7 og anden gang i uge 6, symptomerne var først ìg fremmest blødning og senere da det hele skulle ud ( ja sorry kan ikke skrive det på en pænere måde ) :-) var der mange smerter, dem som har født siger det minder om veer fordi livmoderen trækker sig sammen. Vil sige, jeg var i hvert fald ikke i tvivl om at jeg var ved at arbortere! Håber du kan bruge det til noget ellers bare spørg :-) knus Sabrina 24+2

Okay, for tænker lidt. Der er jo en "stor" del der har spontan abort meget tidligt i graviditeten, ikk?  

Er der de samme symptomer hvis man endnu ikke har testet positivt, måske allerede når ægget har sat sig fast og er befrugtet? 

Anmeld

25. september 2010

blomst84

Hmm det aner jeg faktisk ik. Men hvis ægget går til før forventet mens, så kaldes det en biokemisk abort. Jeg tror hvis det sker som du beskriver det, "bare" opfattes som en mens, men selvfølgelig hvis blødningerne er kraftige og smerterne voldsomme så ska man nok søge læge ;-)

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

blomst84 skriver:

årrh er så bange for at uheldt sker for mig. for det her er bare et ønskebarn.. ville bare ikk miste det .. hader at sådan noget kan ske og at man skal gå og være så nervøs..

Anmeld

25. september 2010

RiUL

blomst84 skriver:

Hmm det aner jeg faktisk ik. Men hvis ægget går til før forventet mens, så kaldes det en biokemisk abort. Jeg tror hvis det sker som du beskriver det, "bare" opfattes som en mens, men selvfølgelig hvis blødningerne er kraftige og smerterne voldsomme så ska man nok søge læge ;-)

Okay, så var det nok det jeg mente  

Men tak for svaret  

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Babyklar skriver:

årrh er så bange for at uheldt sker for mig. for det her er bare et ønskebarn.. ville bare ikk miste det .. hader at sådan noget kan ske og at man skal gå og være så nervøs..

Det sker ikke Bare tag det roligt

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

rikkebw skriver:

Det sker ikke Bare tag det roligt

heh prøver alt hvad jeg kan .. noget man kan undgå at lave for at minske chance for at det sker?

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Babyklar skriver:

heh prøver alt hvad jeg kan .. noget man kan undgå at lave for at minske chance for at det sker?

Prøv at læs dette

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/spontanabort.htm

Det gir lidt svar

Anmeld

25. september 2010

Moar2011

rikkebw skriver:

Prøv at læs dette

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/spontanabort.htm

Det gir lidt svar

tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.