Måske denne er lidt søgt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Barejegsnartergravid

Hej alle i fantastsiske kommende mødre

Det her er mit første indlæg, men jeg har fulgt debatten et stykke tid udefra, og hvor er i bare gode mod hinanden, så jeg føler mig tryg ved at stille et måske dumt spørgsmål, men i morges tog jeg en graviditetstest, og den var negativ, lige idet jeg tog den fik jeg menstruation, men nu er det holdt op, så nu er mit spørgsmål, hvornår sætter ægget sig egentlig fast, er det nu her, nr man får mestrauation, eller er det længe før, for nu tænker jeg jo straks, at jeg er gravid, og det bare var en lille blødning, men er det overhovedet realistisk, jeg har besluttet, hvis ikke det er kommet tilbage i morgen, tager jeg endnu en test, men er det overhovedet realistisk mit lille håb, eller er det for søgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Silas&Mille

Jeg mener man siger at ægget sætter sig fat i løbet af en uges tid efter ægløsning... 

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

MoriSverige skriver:

Jeg mener man siger at ægget sætter sig fat i løbet af en uges tid efter ægløsning... 

Så vidt jeg ved, sker det inden for 48 timer

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2010

Silas&Mille

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

slet ikke utænkeligt

synes egentligt også en uge lød af meget, men mener jeg læste det i en eller anden tråd herinde en dag 

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Barejegsnartergravid skriver:

Det her er mit første indlæg, men jeg har fulgt debatten et stykke tid udefra, og hvor er i bare gode mod hinanden, så jeg føler mig tryg ved at stille et måske dumt spørgsmål, men i morges tog jeg en graviditetstest, og den var negativ, lige idet jeg tog den fik jeg menstruation, men nu er det holdt op, så nu er mit spørgsmål, hvornår sætter ægget sig egentlig fast, er det nu her, nr man får mestrauation, eller er det længe før, for nu tænker jeg jo straks, at jeg er gravid, og det bare var en lille blødning, men er det overhovedet realistisk, jeg har besluttet, hvis ikke det er kommet tilbage i morgen, tager jeg endnu en test, men er det overhovedet realistisk mit lille håb, eller er det for søgt?

Prøv at læs det her Ved ikke om du kan bruge det til lidt. Er selv ny på det punkt, og synes det er forklaret meget godt. 

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditetskalender/uge-for-uge/fostret/baby-2.htm

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Helt nede i bunden står der noget om blødning osv. Så der er måske håb endnu  

Anmeld

25. september 2010

millesofie

det er meget forskelligt hvornår man har ægløsning men det er som regl en 10-14 dages tid efter første mens dag og så sætter ægget sig fast en uges tid efter  (det skal jo først hele turen igennem æggelederen)

men ægget er befrugtet fra 24 timer efter ægløsning

jeg har været i fersilitets behandlig, der får man masser af unyttig viden

men det er selvfølgelig kun generelt set

Anmeld

26. september 2010

Carina1977

Du kan sagtens være gravid på trods af den blødning. Det er noget med at hcg-tallet ikke er blevet så højt endnu, og så kan kroppen blive forvirret *ss* Så nogen oplever en blødning på menstruationstidspunktet....den vil dog opleves svagere end normalt og ofte også af kortere varighed.

Har selv oplevet det samme som dig for en 3 ugers tid siden. Jeg har så ikke kunnet teste positiv, så jeg står i uvished. Vil teste igen om en lille uges tid, og viser den stadig negativ, så daffer jeg til lægen.

Men jeg synes da ikke du skal opgive håbet selvom du har blødt. Nu ved jeg jo så ikke om du lige er stoppet med p-piller? For så kan det jo sagtens være sådan noget, der forstyrrer.

Krydser for dig :-)

Anmeld

7. oktober 2010

Barejegsnartergravid

Tusind tak for alle jeres svar Desværre var det ikke min tur, men den kommer nok, men tak for svar

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

det er altså ikke rigtigt! ægget sætter sig fast mellem 5-7 dage efter det er befrugtet! ( efter æl)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.