:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

SussieThyssen

*Trøste*
Jeg ved præcis hvordan du har det. Men du kan faktisk få noget kvalmestillende i håndkøb på apoteket, og ellers så snak med din læge om det.
Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

camillakrath

Årh, det kunne være skønt hvis man kunne købe noget kvalmestillende. Bare lige til at tage toppen, så man ihvertfald kunne få ordnet lidt herhjemme

Anmeld

25. september 2010

Muffinmor

Jeg ringede til min egen læge, det var også hende der selv satte nålene i så jeg var super heldig

Jeg har faktisk også haft glæde af de der sea bands, som er nogle armbånd du har på håndledene som sidder og trykker på nogle nerver der letter kvalmen. Også masser masser af vandmelon og hindbær saftevand og filur is 

Anmeld

26. september 2010

camillakrath

Det lyder altså lidt spændende. Hvor har du købt de der armbånd?

Knus

Anmeld

26. september 2010

Kløver

camillakrath skriver:

EJ hvor er kvalmen dog overvældende. Jeg har bare ligget i sengen siden i torsdag og kastet op hele tiden. Jeg er bare slet ikke mig selv. Uanset hvad jeg gør, så skal jeg bare kaste op

åh hvor trels, havde dte også meget slemt de første 15 uger, men fandt også ud af at kvalmen blev meget værre hvis jeg ikke fik spist, måtte endda ty til slik, alt jeg kunne få ned, kom ned, og kom det op igen, måtte jeg prøve med noget andet, kan du slet ikke holde noget i dig, så snak med lægen, de har nogle piller mod kvalme, og hvis du så kaster op så ofte, så spørg efter stikpillerne, for en pille hjælper ik meget hvis de kommer op igen. Jeg fik stikpillerne efter en operation, hvor jeg også kastede op hele tiden, og de hjalp altså rigtig meget, så selvom tanken ik er rar, så ser man gennem fingrene med det, når virkningen af dem kommer kort efter.

håber snart det bliver bedre

Anmeld

26. september 2010

Maja88

camillakrath skriver:

Det lyder altså lidt spændende. Hvor har du købt de der armbånd?

Knus

dem kan du købe på apoteket.

Anmeld

26. september 2010

camillakrath

Okay super - tak for hjælpen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.