:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.288 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. september 2010

camillakrath

EJ hvor er kvalmen dog overvældende. Jeg har bare ligget i sengen siden i torsdag og kastet op hele tiden. Jeg er bare slet ikke mig selv. Uanset hvad jeg gør, så skal jeg bare kaste op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

camillakrath skriver:

EJ hvor er kvalmen dog overvældende. Jeg har bare ligget i sengen siden i torsdag og kastet op hele tiden. Jeg er bare slet ikke mig selv. Uanset hvad jeg gør, så skal jeg bare kaste op

Åhh, det er sq surt..  Men jg LOVER dig, at når du sidder med din 'gevinsten' i armene, så har du glemt ALT om kvalmen!!

herfra!

Anmeld

25. september 2010

NessaXenia

vi er i samme båd, jeg har dog ligget i sengen eller med dynen på sofaen i så mange uger nu at jeg ikke ser en ende på det..

Anmeld

25. september 2010

Nina Sophia skriver:

vi er i samme båd, jeg har dog ligget i sengen eller med dynen på sofaen i så mange uger nu at jeg ikke ser en ende på det..

Sig mig, er du ik Bagge's kæreste?!

Anmeld

25. september 2010

NessaXenia

sig mig jo

Anmeld

25. september 2010

samson

Hej Camilla

Har haft det præcis på samme måde... men så fik jeg akupunktur! Det har hjulpet helt fantastisk godt, så nu er det slut med at kaste op Har en smule kvalme ind imellem, men slet ikke på samme måde. Så det kan klart anbefales.

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Håber det snart vender 

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Hvor har jeg ondt af dig, jeg er selv en af dem der er sluppet uden kvalme indtil nu, og er i uge 14 så håber jeg helt slipper. Jeg forstår virkelig godt det er hårdt at have det så dårligt, oveni at man er træt og alle de tanker der bare kører rundt i hovedet! Krydser fingre for, at det snart er overstået så du kan nyde graviditeten!!

Anmeld

25. september 2010

Muffinmor

Ring til lægen og spørg efter akupuktur. min læge gjorde det selv på mig 3 gange og derefter var kvalmen væk. jeg havde der gået med opkast 3 gange dagligt i 4 måneder og kunne ikke klare mere og brød fuldstændig sammen da jeg ringede til lægen. Så gør jer selv den tjeneste at ringe inden i gå fuldstændig ned.

Knusser og go bedring

Anmeld

25. september 2010

camillakrath

I er fantastiske tøser - tak for alle de søde tanker.

Jeg tror faktisk jeg vil ringe til mht noget akupunktur, hvis det ikke vender imorgen. Skal jeg gøre det igennem lægen eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.