Skøøøønt humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Pia.

Sikke en dejlig farmand du har... og hvor blive det fedt for jer at få jeres eget hus...

Glæder mig til at høre mere... Jubiiiii.... krydser fingre for alt det praktiske går som en leg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

B&J

ej så dejlig håber virkelig i får det hus 

Anmeld

26. september 2010

Pia.

LouiseNielsen skriver:

Dejligt at se så mange har været inde og kigge, og så mange skriver.....

Kender fornnemmelsen he he.... 664 besøgende på mit sidste indlæg - men kun 40 svar og jeg tror de 10 af dem var mine egne indlæg HE HE...

Knus fra Pia...

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Baagøe skriver:

Det er da vildt skønt for jer Dejligt at tingene flasker sig for jer. Bor i Odense - hvor bor I?

Bor i Holstebro.... Er min mands gamle lejlighed vi har i Odense!

Hans bror lejer den lige nu, men han er lidt ustsbil, så vi vil rigtig gerne sælge den....

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Bor i Holstebro.... Er min mands gamle lejlighed vi har i Odense!

Hans bror lejer den lige nu, men han er lidt ustsbil, så vi vil rigtig gerne sælge den....

Jamen det er da også lidt træls for jer at have den oven i et hus. Jeg  for at den bliver solgt snarest Send gerne et link til mægleren, hvor den er listet

Anmeld

26. september 2010

Malene84

weeehuuu tillykke søde Hvor er det skønt for jer, at han kan redde jer. Hvad tror du han ville sige til, at smide en Toyota Verso i min retning? HAHAHA. Ej det er bare så fedt, når ens forældre kan gå ind og hjælpe i nødsituatoner

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Baagøe skriver:

Jamen det er da også lidt træls for jer at have den oven i et hus. Jeg  for at den bliver solgt snarest Send gerne et link til mægleren, hvor den er listet

Den er ikke ved egendomsmægler, vi prøver at sælge den selv med hjælp fra en ven som er egendomsmægler...

Kender du nogen der mangler en 45 kvm 2 værlses ejerlejlighed i Dalum??

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Malene84 skriver:

weeehuuu tillykke søde Hvor er det skønt for jer, at han kan redde jer. Hvad tror du han ville sige til, at smide en Toyota Verso i min retning? HAHAHA. Ej det er bare så fedt, når ens forældre kan gå ind og hjælpe i nødsituatoner

Hehe sidder med min far og han siger at det kan godt ske han hedder Palle, men han må desværre meddele at det ikke er Palles gavebod.... Men kan du bruge en i legetøjs model, så skal han bare have din adresse?? Hehe

Ja det er fedt med den hjælp fra familien, så nu håber vi bare det hele går iorden.....

Kram

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Den er ikke ved egendomsmægler, vi prøver at sælge den selv med hjælp fra en ven som er egendomsmægler...

Kender du nogen der mangler en 45 kvm 2 værlses ejerlejlighed i Dalum??

Jeg kan da lade et ord falde rundt omkring

Anmeld

27. september 2010

LouiseNielsen

Baagøe skriver:

Jeg kan da lade et ord falde rundt omkring

Må du meget meget gerne....

Er en rigtig lækker lejlighed med have. Der er stue, soveværelse, badeværelse og køkken også følge der opbevarings rum med... Den ligger på Vibekevej i Dalum! Prisen er: 660.000 kr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.