Skøøøønt humør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2010

LouiseNielsen

Hejsa alle i lækre tøzer herinde

Vågnede i morges og ku bare mærke at dagen ville blive god....

Vi har kigget lidt på et hus da vi gerne vil have vores eget og noget mere plads.... Men fordi vi også står med en lejlighed i odense som vi ikke kan komme af med, vil banken ikke låne os penge til huset. Og det er fuld ud forståeligt....

Min far ringer så her til morgen og siger han har været inde i byen og snakke med ejendomsmægler, og han overvejer krafting at købe huset til os. Også skal vi bare overtage lånet når vi har fået solgt lejligheden i Odense.....

Så min farmand skal i banken på mandag... Han siger det overhovedet ik er et problem at låne pengene, så er bare lige de praktiske ting der skal snakkes om.. SÅ FEDT!!!

Go weekend til jer alle..

Kram fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

DK

Ejjj hvor dejligt!! Tillykkke!!!

Ha en pragtfuld weekende!

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Dejligt at se så mange har været inde og kigge, og så mange skriver.....

Anmeld

26. september 2010

Fru Dinesen

Tillykkeeeee med det snarlige huskøb ..... det er nu godt med en farmand ind i mellem  

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

Fru Dinesen skriver:

Tillykkeeeee med det snarlige huskøb ..... det er nu godt med en farmand ind i mellem  

Meget.... Min farmand er den BEDSTE!!

Håber så meget det går iorden.....

Anmeld

26. september 2010

NatasjaL

LouiseNielsen skriver:

Vi har kigget lidt på et hus da vi gerne vil have vores eget og noget mere plads.... Men fordi vi også står med en lejlighed i odense som vi ikke kan komme af med, vil banken ikke låne os penge til huset. Og det er fuld ud forståeligt....

Min far ringer så her til morgen og siger han har været inde i byen og snakke med ejendomsmægler, og han overvejer krafting at købe huset til os. Også skal vi bare overtage lånet når vi har fået solgt lejligheden i Odense.....

Så min farmand skal i banken på mandag... Han siger det overhovedet ik er et problem at låne pengene, så er bare lige de praktiske ting der skal snakkes om.. SÅ FEDT!!!

Kram fra Louise

hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

26. september 2010

betski

Wee hvor fedt! Det bliver da hel vildt spændende. Bare det også kunne ske for mig. Ville ææælske at bo i et hus

Anmeld

26. september 2010

roenlund

det er da bare så fedt for jer.... så kan i tage den lidt med ro og behøver ikke tænke så meget på hvornår i for solgt lejligheden...

TILLYKKE

Anmeld

26. september 2010

Mor til prinsessen :-)

Ej hvor lækkert!!! Dejligt at ting bare sådan kan gå op alligevel :-)

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

LouiseNielsen skriver:

Kram fra Louise

Det er da vildt skønt for jer Dejligt at tingene flasker sig for jer. Bor i Odense - hvor bor I?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.