Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

otlitrom

TAK ALLESAMMEN!! Måske er det snart vores tur? Det er lidt vildt !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

JustAnotherName

Wuhuuuu, det er jo FANTASTISKE nyheder. Neejjj, hvor godt altså.
Jeg er sikker på, at det her bliver til en lille "killing" inden længe    

Jibeei-ay-eeiihh 

Anmeld

26. september 2010

Ida.

Hep hey Kitty-kat - du er jo en vaskeægte præmiehøne!! Det var da en fantastisk god nyhed!!

Anmeld

26. september 2010

anna-jonas

Gok, gok..............hvem kom først?? Hønen eller ægget?? Vildt fedt, Anna.................stort tillykke med dine mange æg. Du kunne i princippet overgå hende amerikaneren, der fik 8-linger................du kunne få 16-linger. Kæft en mave...............der kan man tale om badering.

Stort knus, og med ønsket om snarlig positiv test.

Mette

Anmeld

26. september 2010

Barbamama

Hurrraaaaaaaaaaaaaaaaaa 16 pompon-babyer på vej!!! Ha ha ha I får travlt!!!! Ha ha ha. SÅDAN!!!

Anmeld

26. september 2010

Karo

Hvor er det dog bare vildt

Jeg er ikke i tvivl, der er min. en 2011 baby på vej til jer

Anmeld

26. september 2010

Ranarupta

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Wow!! 

Det er jo helt vildt! Tillykke søde 
Det er såå fantastisk!

Anmeld

27. september 2010

lisbethita

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Hehe....hønemor!!! Dejligt at læse denne besked herinde! Det glæder mig helt ind i hjertet!!!

Kærligt hilsen fra brunkagen ;-)

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Anna-jonas skriver:

Gok, gok..............hvem kom først?? Hønen eller ægget?? Vildt fedt, Anna.................stort tillykke med dine mange æg. Du kunne i princippet overgå hende amerikaneren, der fik 8-linger................du kunne få 16-linger. Kæft en mave...............der kan man tale om badering.

Stort knus, og med ønsket om snarlig positiv test.

Mette

Hihihi, Mette. Jeg tror ikke vi vælger 16 på en gang. Men Hallur synes alligevel det kunne være lidt fedt. Jeg blev godt nok lidt bleg ved tanken! Jeg tror vi holder os til en eller 2 Gere 2, nu må vi se!

Gokgok

Anmeld

28. september 2010

otlitrom

Karo skriver:

Hvor er det dog bare vildt

Jeg er ikke i tvivl, der er min. en 2011 baby på vej til jer

Hihihi!! Jeg blev helt glad, da jeg så alle de små katte!! Hvor er de fine! Jeg håber ikke vi får dem allesammen på een gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.