Vil I høre noget vildt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.739 visninger
40 svar
0 synes godt om
25. september 2010

otlitrom

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Der er 16 æg i min rugekasse!!

16 fuldfede 12 mm æg, der arbejder på højtryk for at blive endnu større, så de kan blive taget ud! Det er SÅ vildt. Jeg var liiige ved at fælde en tåre, da lægen sagde det. Det er SÅ vildt, og vi er SÅ glade!!

Jeg fik besked på at holde mig i ro fra nu af, da kroppen virkelig er på overarbejde. Sport er udelukket, max en lille cykeltur. Sygeplejersken sagde "nu må du godt tage det lidt med ro, hold op der er mange!".. Men jeg styrer jo ingenting. Jeg tager den dosis de giver mig (112½ IE), hvilket ikke er særlig meget, og så gør rugekassen jo resten! Og den gør det godt!! Slimhinden skal være over 8 mm og den er allerede nu på 9,1. Det går simpelthen fantastisk! Vi er meget glade!

Det er en fantastisk dag idag! Intet mindre!!

nøøøøøøøøøøøøj hvor er det vildt!!!

der er da ikke noget at sige til at du er træt!! :0) sørg nu for at få slappet af... :0)

ih jeg glæder mig til at høre mere..... det er altså ligesom at læse en god bog!

og tak for de søde ord i den anden tråd:0) blev helt rørt!

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

nøøøøøøøøøøøøj hvor er det vildt!!!

der er da ikke noget at sige til at du er træt!! :0) sørg nu for at få slappet af... :0)

ih jeg glæder mig til at høre mere..... det er altså ligesom at læse en god bog!

og tak for de søde ord i den anden tråd:0) blev helt rørt!

Jeg mener hvert et ord

Og ja, det tror da pokker jeg er træt. Jeg er på 16 gange overarbejde Men nu kan jeg godt holde til det et par dage mere! Jeg havde håbet på 6 æg... Det blev så lige plus 10!!

Hallur kalder mig æg-maskinen! gok gok!

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg mener hvert et ord

Og ja, det tror da pokker jeg er træt. Jeg er på 16 gange overarbejde Men nu kan jeg godt holde til det et par dage mere! Jeg havde håbet på 6 æg... Det blev så lige plus 10!!

Hallur kalder mig æg-maskinen! gok gok!

damen med æggene... ha ha :0)

jamen, man bliver SÅ glad! af at læse om det.... jeg bliver altid så glad når folk der har haft modgang får lidt solskin! og i fortjener det sgu!!

jeg glæder mig til du bliver gravid Anna!!! :0)

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

damen med æggene... ha ha :0)

jamen, man bliver SÅ glad! af at læse om det.... jeg bliver altid så glad når folk der har haft modgang får lidt solskin! og i fortjener det sgu!!

jeg glæder mig til du bliver gravid Anna!!! :0)

Jeg glæder mig også! Den kommende morfar er allerede ved at regne ud, hvornår det bliver. "Ih, det bliver dejligt med et sommerbarn. Men det er jo lige i højsæson på restauranten, så har jeg måske ikke fri dan dag".... Hahaha, kokke-logik

Tror pokker min mave er oppustet om aftenen! Har lagt det ind i lukket album, hvis i er nysgerrige efter, hvordan sådan en hormon-mave ser ud Dårlige billeder, men kun for sjov!

Det er dejligt det endelig går godt! Vi har trukket de nitter vi skulle!!

Anmeld

25. september 2010

Jules

Hvor er det bare herligt altså

Nu skal du bare være en god hønemor...Smiler

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Jules skriver:

Hvor er det bare herligt altså

Nu skal du bare være en god hønemor...Smiler

Jeg gør det bedste jeg kan Gokgok

Nu er du tæt på termin, Jules! Venter i spænding!

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Jeg glæder mig også! Den kommende morfar er allerede ved at regne ud, hvornår det bliver. "Ih, det bliver dejligt med et sommerbarn. Men det er jo lige i højsæson på restauranten, så har jeg måske ikke fri dan dag".... Hahaha, kokke-logik

Tror pokker min mave er oppustet om aftenen! Har lagt det ind i lukket album, hvis i er nysgerrige efter, hvordan sådan en hormon-mave ser ud Dårlige billeder, men kun for sjov!

Det er dejligt det endelig går godt! Vi har trukket de nitter vi skulle!!

det er helt vildt fedt!

og hvor er det super at morfar allerede går og glæder sig! det bliver da også vildt dejligt.... jeg vil gerne se en hormom mave... ha ha.... jeg tager ikke hormoner, men jeg ligner nu stadig een i uge 15 eller deromkring... hi hi... (ej, træningen hjælper langsomt....)

Anmeld

25. september 2010

Dictes mor

Det er da en helt fantastisk nyhed!!! Fedt, det virker jo som det skal, og så lyder det til, at der bliver mere en rigeligt til at blive frøsset ned, og selvom det kun skulle være halvdelen, der skulle blive befrugtet rigtigt, så er det stadig mange flere end jeg havde, og tænk dig, der skal bare et til at få det til at virke, og et rigtig godt skulle der gerne komme ud af den bunke.
Det er vidunderlige nyheder. Kæmpe stort tillykke!!!

Anmeld

25. september 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

det er helt vildt fedt!

og hvor er det super at morfar allerede går og glæder sig! det bliver da også vildt dejligt.... jeg vil gerne se en hormom mave... ha ha.... jeg tager ikke hormoner, men jeg ligner nu stadig een i uge 15 eller deromkring... hi hi... (ej, træningen hjælper langsomt....)

Jeg er sikker på du ser brandgodt ud!

Ja, morfar går og glæder sig, og det bliver mere og mere "synigt".. Han snakker om det hver gang vi taler sammen nu. Men han omtaler det stadig som "det der" eller "projektet".. Han kan ikke sige behandling tror jeg Men skidt, det er nok også lidt svært, når ens datter ikke "bare" kan få børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.