Recaro autostol nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

patella

Mette. skriver:

Jeg tror jeg fik formuleret mig forkert. Jeg mente egentligt at der jo er 4 stole, baby, 9-18 kg., 15-36 kg. også den i har som er 9-36 kg.

Så sådan som jeg mente var, at den indsats som der er i den stol i har måske ikke skal ud før han vejer de 15 kg., for så svare stolen vel til den man kan købe som går fra 15-36 kg.? Hvis det giver mening - det er svært at forklare.

Jeg tror jeg ved hvad du mener Men den her går hele vejen fra 9-36... altså man skal ikke skifte til han er ca. 4 år... måske er det også det du mener  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Mette.

patella skriver:

Jeg tror jeg ved hvad du mener Men den her går hele vejen fra 9-36... altså man skal ikke skifte til han er ca. 4 år... måske er det også det du mener  

Det var bare fordi du skrev noget om en indsats som han næsten var for stor til, så tænkte bare at den måske ikke skulle ud før han vejer 15 kg. Men jeg ved det altså ikke.

Måske skal i bare lave den så den passer til ham og det føles som om han sidder sikkert og ikke for løst.

Anmeld

25. september 2010

Mette.

patella skriver:

Det var bare fordi du skrev noget om en indsats som han næsten var for stor til, så tænkte bare at den måske ikke skulle ud før han vejer 15 kg. Men jeg ved det altså ikke.

Måske skal i bare lave den så den passer til ham og det føles som om han sidder sikkert og ikke for løst.

Anmeld

25. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har selv kig på recaro's 9-36 kg. Da vi har en lang men tynd dreng.

Og ja, den indsats er der ingen vægtgrænse for hvornår du må pille ud. Ikke så vidt jeg kan læse mig til. 

Anmeld

25. september 2010

Alexander&Lærke

Jeg har også en recaro 9-36 kilos autostol til min dreng, jeg har for nylig eller før sommer fjernet den lille sidde pude som er i, den man kan knappe af og bruger altså stadig selerne som sidder i. Min søn var dengang 12,5 kilo, men det var bare ikke til at sætte ham i den, NU kan han enda selv kravle op i den og placere sig, så slipper jeg også for at få ømme håndled

Jeg regner med at vi fjerne selerne om 1 års tid så er han 4 år og kan bruge stolen med bilens sele...

Anmeld

25. september 2010

patella

Mette&Alexander skriver:

Jeg har også en recaro 9-36 kilos autostol til min dreng, jeg har for nylig eller før sommer fjernet den lille sidde pude som er i, den man kan knappe af og bruger altså stadig selerne som sidder i. Min søn var dengang 12,5 kilo, men det var bare ikke til at sætte ham i den, NU kan han enda selv kravle op i den og placere sig, så slipper jeg også for at få ømme håndled

Jeg regner med at vi fjerne selerne om 1 års tid så er han 4 år og kan bruge stolen med bilens sele...

Kan det passe jeg har læst at de skal bruge bilens sele fra 18 kg. af?? Men det vejer din søn måske nu? Det er bare min søn der er et ordentligt brød med sine 10 måneder og 11 kg. 

Anmeld

25. september 2010

patella

Mette&Alexander skriver:

Kan det passe jeg har læst at de skal bruge bilens sele fra 18 kg. af?? Men det vejer din søn måske nu? Det er bare min søn der er et ordentligt brød med sine 10 måneder og 11 kg. 

Anmeld

26. september 2010

Mor til Frederic og Freya

patella skriver:

YOUNG SPORT reguleres nemt og vokser dermed i takt med barnet. Stolen er udstyret med 5-punkt sele (anvendes fra 9-18 kg, må dog afmonteres ved 15 kg.) som giver dit barn bedst mulige sikkerhed. Fra 18 kg skal stolens 5-punkt sele afmonteres og barnet og stolen spændes fast m. bilens originale 3-punkt sele.

Så egentlig må H-selerne fjernes ved 15 kg. 

Men ville selv vente længst mulig med at fjerne dem. Men har så også en dreng på 9,8 kg og 90 cm - så nu må vi se, hvor lang tid han kan passe H- selerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.