Anbefal en klapvogn m. svingbarehjul....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

bullerbassen

anne2009 skriver:

Hej... Hjælp, på udkig efter en (city) klapvogn

Kan du anbefale en klapvogn med svingbarehjul kaldes og city?

Hvad koster den og hvorfor anbefaler du den?

Her har vi en emmaljunga cerox 360 ( gammel model af nitro )

Og den er bare SUPER lækker - kan klart anbefales

Vi er SÅ GLADE for den .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

JonTri

Har de numre??? hmm har luret lidt. Det er den der kom inden 3'eren... den er købt i januar 2009. Kan tage lidt billeder i morgen. Havde forestillet mig, at den sku koste omkring 1200 kr... den er brugt meget lidt - derfor skal vi af med den.

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Malene84 skriver:

Emmaljunga nitro city - mener jeg den hedder!!! Vi er enormt glade for at den netop har sving-hjul  Vores er til tvillinger, men ser den overalt herinde i kbh. til ét barn. Tjek den ud på emmaljungas hjemmeside.

Jeg har lånt min venindes emmaljunga cerox 360, synes også bare den er super god... Men jeg synes at sædet er lidt bred, min datter er en lille spinkel en, så hun nærmest svømmer i den ;-)

Er Emmaljunga nitro´s sæde, mon også lige så bred?

KUNNE GODT TÆNKE MIG AT KØBE EN BILLIGERE MODEL, MED SVINGBARE HJUL, DA JEG HAR EN ALM. KOMBIVOGN OG EN SHOPPER I FORVEJEN;-)

MEN VIL OGSÅ HA´EN MED SVINGBARE HJUL  :-) , KAN NOGLE ANBEFALE TIL EN MINDRE PRIS????

Anmeld

27. september 2010

Mor til Frederic og Freya

anne2009 skriver:

Jeg har lånt min venindes emmaljunga cerox 360, synes også bare den er super god... Men jeg synes at sædet er lidt bred, min datter er en lille spinkel en, så hun nærmest svømmer i den ;-)

Er Emmaljunga nitro´s sæde, mon også lige så bred?

KUNNE GODT TÆNKE MIG AT KØBE EN BILLIGERE MODEL, MED SVINGBARE HJUL, DA JEG HAR EN ALM. KOMBIVOGN OG EN SHOPPER I FORVEJEN;-)

MEN VIL OGSÅ HA´EN MED SVINGBARE HJUL  :-) , KAN NOGLE ANBEFALE TIL EN MINDRE PRIS????

Nitro'en er smallere... 

Vi har også emmaljunga cerox 360 og købte vores i aug '08 - men vi valgte så også barnevogn fra og brugte den og voksi pose. Frederic er født 3 sep '08.

Den fik vi anbefalet da den er bredere end nitro og har både vendbart styr og vendbar overdel.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Mor til Frederic skriver:

Nitro'en er smallere... 

Vi har også emmaljunga cerox 360 og købte vores i aug '08 - men vi valgte så også barnevogn fra og brugte den og voksi pose. Frederic er født 3 sep '08.

Den fik vi anbefalet da den er bredere end nitro og har både vendbart styr og vendbar overdel.

Hej. Tak for alle Jeres gode svar... håber der kommer flere anbefalinger endnu:-)))

Hvordan er Jeres bremser på Emmaljunga cerox 360, den jeg prøvede er ikke så god, hvad med Jeres???

Anmeld

27. september 2010

anne2009 skriver:

Hej. Tak for alle Jeres gode svar... håber der kommer flere anbefalinger endnu:-)))

Hvordan er Jeres bremser på Emmaljunga cerox 360, den jeg prøvede er ikke så god, hvad med Jeres???

Den oppe ved håndtag eller fod bremsen?

De kan vist justeres, men ingen problemer herhjemme.. Har sågar haft overdels stoffet af og vasket det. Nu ligner den jo helt ny vogn...

Anmeld

27. september 2010

anne2009

Den oppe ved håndtag eller fod bremsen?

De kan vist justeres, men ingen problemer herhjemme.. Har sågar haft overdels stoffet af og vasket det. Nu ligner den jo helt ny vogn...

det er den bremser ved styret/håndtaget jeg mener

Anmeld

27. september 2010

anne2009 skriver:

det er den bremser ved styret/håndtaget jeg mener

Nu har vores stået i kælder i en lang tid. Men er der ikke noget man kan 'pille' ved?

Vi har vænnet os til at når den er bremse er hevet, så prøver vi lige at køre vognen frem eller tilbage - for at tjekke den er gået i hak.

Så måske den er ringe og det bare er os der har fået for vane lige at tjekke den er bremset ordenligt...

Anmeld

27. september 2010

Nemesis

jeg har købt en ABC og jeg er SÅ glad for den. Den kan være i min lille picanto - altså i bagagerummet, den vejer kun 10,4 kg og er super nem at komme rundt med. Overdelene kan vendes begge veje.

Jeg har jo et lille nips og Sara kan stadig ligge i barnevognskassen.

http://www.probaby.dk/?gclid=CLC5756hqKQCFZEy3godyQ5k6Q

Købte den brugt for 1700 kr men selve klapvognsdelen står stadig pakket ind og er helt ubrugt.

Det bedste babykøb ever.

:-) Sisse

Anmeld

28. september 2010

anne2009

Nu har vores stået i kælder i en lang tid. Men er der ikke noget man kan 'pille' ved?

Vi har vænnet os til at når den er bremse er hevet, så prøver vi lige at køre vognen frem eller tilbage - for at tjekke den er gået i hak.

Så måske den er ringe og det bare er os der har fået for vane lige at tjekke den er bremset ordenligt...

Når en bremse virker optimalt burde man ikke kunne rykke på den, har den er låst.

Hmm.... Den nye model af den, som hedder nitro city, har en fodbremse, så det kan godt være, at de ikke har haft succes med håndbremsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.