Anbefal en klapvogn m. svingbarehjul....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

dorthemus

E.T skriver:

BabyJogger og de fås i flere udgaver og størrelser

http://www.tojbamsen.dk/group.asp?group=1277

Har selv købt en (city elite, som er den største af dem) og har flere veninder som er super glade for deres.

Den er nem at styrre og foldes sammen med LETHED!!! og kan klare en stor vægt, samt der er mulighed for søskendesæde.

Den ser lækker ud...kan den vendes, altså så barnet ser på én?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

E.T

dorthemus skriver:

Den ser lækker ud...kan den vendes, altså så barnet ser på én?

Nej desværre ikke, det er den eneste ulempe ved den ellers en rigtig dejlig vogn af god kvalitet. Den er jo amerikansk så du kan være sikker på at den er testet i alle leder og kanter, he he

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

E.T skriver:

Nej desværre ikke, det er den eneste ulempe ved den ellers en rigtig dejlig vogn af god kvalitet. Den er jo amerikansk så du kan være sikker på at den er testet i alle leder og kanter, he he

Det er jeg ikke i tvivl...æv også! Vil helst have én der kan det som din kan OG kan vendes

Anmeld

25. september 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Det er jeg ikke i tvivl...æv også! Vil helst have én der kan det som din kan OG kan vendes

Det er lige præcis også derfor vi venter til vilma er lidt større med at købe den. - Men til gengæld er der så mange andre fede detaljer ved den :-) Prøv at se en præsentation af den på youtube.

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Det er lige præcis også derfor vi venter til vilma er lidt større med at købe den. - Men til gengæld er der så mange andre fede detaljer ved den :-) Prøv at se en præsentation af den på youtube.

Det vil jeg gøre...hvornår køber I den så?

Anmeld

25. september 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

Det vil jeg gøre...hvornår køber I den så?

Hmm... det er et godt spørgsmål. måske til foråret.

Vi vil stadig bruge den anden til lange ture, og til sove ture (selvom de sagtens kan sove i babyjoggeren), men kunne godt tænke mig en let smart en der ikke fylder alverden til de mindre ture.

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

LauraLW skriver:

Hmm... det er et godt spørgsmål. måske til foråret.

Vi vil stadig bruge den anden til lange ture, og til sove ture (selvom de sagtens kan sove i babyjoggeren), men kunne godt tænke mig en let smart en der ikke fylder alverden til de mindre ture.

Ja nogle klapvogne fylder næsten lige så meget som en barnevogn..ku godt lide den her, men vil jeg have øjenkontakt med Runa...så jeg vil lede videre

Anmeld

25. september 2010

JonTri

Hmm jeg har en trehjulet Quinny Buzz til salg. Den kan vendes begge veje, styret kan folde sig selv ud og der er en lille pusketaske med, samt regnslag. En super vogn, der ikke fylder meget. Kan sikkert ses på YouTube... Ny pris 3800... og nå ja - så kan overdelen ligges helt ned - og maxi cosi baby autostolen, kan sættes på... 

Anmeld

25. september 2010

karina pigen

jeg ville helt kalrt anbefalde en emmaljunga Nitro city.. har selv lige købt den dog ik brugt den men har fpet den anbefaldet af alle dem jeg kender der har den..

Anmeld

25. september 2010

dorthemus

rikkekrogh skriver:

Hmm jeg har en trehjulet Quinny Buzz til salg. Den kan vendes begge veje, styret kan folde sig selv ud og der er en lille pusketaske med, samt regnslag. En super vogn, der ikke fylder meget. Kan sikkert ses på YouTube... Ny pris 3800... og nå ja - så kan overdelen ligges helt ned - og maxi cosi baby autostolen, kan sættes på... 

Hvilken slags...de har numre?? Og hvad sælger du den til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.