Følte mig som en crap mor idag :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

michella88

SoffiLine skriver:

Ej for en oplevelse! 

Var godt nok os selv blevet vildt bange, man tænker jo straks hvor galt det KUNNE ha gået. Heldigvis skete der ikke mere. Men du er ikke en dårlig mor, de kære små kommer ud for ulykker & det kan man ikke gøre noget ved. Men hvor må det ha været et chok!

til dig.

Ja det var sku noget af en tur.. Men stadig pyyyha, for at der ikke skete noget alvorligt.. Man skal desværre også vænne sig til tanken om at ens børn jo kan komme til skade, det bare ikke fedt når man føler det er selvforskyldt

Meen det går, jeg har fået lagt pulsen nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Dansker i England

Først et til dig. Sad med hjertet oppe i halsen, da jeg læste dit indlæg. Godt der ikke skete noget. Jeg ved godt, man føler sig som den værste mor i hele verden, når der sker noget med de små pus - tror vi alle har været der.

Anmeld

25. september 2010

Mathilde

Hold da op, jeg blev helt dårlig, da jeg læste dit indlæg godt det ikke var alvorligt... Der kommer altid meget blod når man skærer sig i en finger og det ser voldsomt ud! Så jeg kan godt forstå, hvis dit hjerte slog nogle ekstra slag, indtil du fandt ud af, hvad der var sket.

Og altså - de ting sker bare....lige meget hvor meget man passer på. Men derfor kan jeg godt forstå du slår dig selv i hovedet, for det ville jeg også gøre...

Men lad vær med det

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.