Ja jeg sidder på badeværelset og nusser lidt rundt og lillepigen sidder på gulvet med lidt legetøj og hygger sig.. Hun peb så lige hurtigt, men stoppede med det samme igen.. Jeg nusser videre med mit mindre projekt, og hun stiller sig så op ad mig ved ryggen.. Der følger hun bare med hvad jeg laver.. Så tager jeg hende op og ser 2 hænder indsmurt i blod
AAARGH tænker jeg, hvad fanden er der lige sket her, og kigger til siden.. Hun har satme fået fat i et barberblad som lå PÅ ØVERSTE HYLDE!!!!
Tænkte bare, shit, ind under hanen og se hvor slemt det er, og drønede bladet direkte i skraldespanden. Heldigvis var det bare en lille rift i tommelfingeren som hun så havde tværet ud over det hele..
Plaster på og rense riften, GISP mit hjerte sad i halsen på mig..
Hold kæft jeg følte mig som en crappy mor.. Hvorfor fanden holdte jeg ikke bare lidt bedre øje med hende.. Havde sku ikke troet hun kunne formå at skubbe så hårdt til vores lille reol at tingene røg på gulvet..
SLUT med skarpe ting der ligger løst.. og havde bare den værste samvittighed bagefter.. Tænk hvad der ikke kunne være sket!! ØØØV!
Har det bare sådan, synes jeg nærmest har børnesikret hele huset, og alligevel sker sådan noget- DER BARE IKK MÅ SKE!! suuuuk...
Anmeld