Følte mig som en crap mor idag :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. september 2010

michella88

Ja jeg sidder på badeværelset og nusser lidt rundt og lillepigen sidder på gulvet med lidt legetøj og hygger sig.. Hun peb så lige hurtigt, men stoppede med det samme igen.. Jeg nusser videre med mit mindre projekt, og hun stiller sig så op ad mig ved ryggen.. Der følger hun bare med hvad jeg laver.. Så tager jeg hende op og ser 2 hænder indsmurt i blod AAARGH tænker jeg, hvad fanden er der lige sket her, og kigger til siden.. Hun har satme fået fat i et barberblad som lå PÅ ØVERSTE HYLDE!!!!

Tænkte bare, shit, ind under hanen og se hvor slemt det er, og drønede bladet direkte i skraldespanden. Heldigvis var det bare en lille rift i tommelfingeren som hun så havde tværet ud over det hele..

Plaster på og rense riften, GISP mit hjerte sad i halsen på mig..

Hold kæft jeg følte mig som en crappy mor.. Hvorfor fanden holdte jeg ikke bare lidt bedre øje med hende.. Havde sku ikke troet hun kunne formå at skubbe så hårdt til vores lille reol at tingene røg på gulvet..

SLUT med skarpe ting der ligger løst.. og havde bare den værste samvittighed bagefter.. Tænk hvad der ikke kunne være sket!! ØØØV!

Har det bare sådan, synes jeg nærmest har børnesikret hele huset, og alligevel sker sådan noget- DER BARE IKK MÅ SKE!! suuuuk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Lone Jakobsen

åh jeg får helt ondt i maven når jeg tænker på hvor skidt du må ha det efter sådan en oplevelse.

har selv prøvet det nogle gange, man tror man har helt styr på det, og alligevel kan ulykken ske.

min yngste tog turen hele vejen ned af vores trap en dag. han kom sig hurtigt ovet det, hvilket er mere end hvad man kan sige om mig, der desværre så ham falde hele vejen ned.

så stort fra mig til dig

Anmeld

24. september 2010

michella88

nutche skriver:

åh jeg får helt ondt i maven når jeg tænker på hvor skidt du må ha det efter sådan en oplevelse.

har selv prøvet det nogle gange, man tror man har helt styr på det, og alligevel kan ulykken ske.

min yngste tog turen hele vejen ned af vores trap en dag. han kom sig hurtigt ovet det, hvilket er mere end hvad man kan sige om mig, der desværre så ham falde hele vejen ned.

så stort fra mig til dig

Det forfærdeligt... Har aldrig nogensinde oplevet noget slemt ske med hende, altså det var det her jo heller ikke, MEN det kunne have været gået galt.. Puha, det værste ved at få børn er sku nok lige præcis sådanne tilfælde.. Dem ville jeg gerne undværre.. Har lyst til at pakke hende ind i bobleplast og vat efter idag

smider en tilbage for din uheldige dag også

Anmeld

24. september 2010

Lone Jakobsen

michella88 skriver:

Det forfærdeligt... Har aldrig nogensinde oplevet noget slemt ske med hende, altså det var det her jo heller ikke, MEN det kunne have været gået galt.. Puha, det værste ved at få børn er sku nok lige præcis sådanne tilfælde.. Dem ville jeg gerne undværre.. Har lyst til at pakke hende ind i bobleplast og vat efter idag

smider en tilbage for din uheldige dag også

ja det er så absolut noget af det værste... alle bekymringerne

Anmeld

24. september 2010

klmf

Been there - bare med en keramik køleskabsmagnet, han havde fået pillet ned fra køleskabet, den faldt på gulvet og gik i to stykker. Tror du ikke mit hjerte nærmest stoppede da jeg kom ud i køkkenet og så han havde den spidse ende heeeeelt inde i munden????? Der måtte jeg jeg lige knibe en tåre da jeg fandt ud af han ikke havde skåret sig. Mere held end forstand!

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

SHIT ...

sad nærmest med hjertet oppe i halsen da jeg læste dit indlæg ... godt der ikke skete mere ... kan sagtens forstå at du føler dig som en dårlig mor .. men man KAN altså heller ikke pakke ungerne ind i vat ... der vil desværre ske ulykker engang imellem .. føler med dig .. det er hårdt når det sker

Anmeld

24. september 2010

michella88

serinasmor skriver:

SHIT ...

sad nærmest med hjertet oppe i halsen da jeg læste dit indlæg ... godt der ikke skete mere ... kan sagtens forstå at du føler dig som en dårlig mor .. men man KAN altså heller ikke pakke ungerne ind i vat ... der vil desværre ske ulykker engang imellem .. føler med dig .. det er hårdt når det sker

Nej det kan man desværre ikke, og ved også godt at der sikkert kommer en masse skrammer senere hen, men for satan da... Nogen gange så hiver man bare sig selv i nakken og tænker, NU STOPPER DET!!!

æv for en dag- Jeg priser mig lykkelig over det kun blev ved riften...

Det værste er bare at uanset hvor meget jeg børnesikrer vores hjem som jeg jo har gjort, så kan ulykken være lige om hjørnet! Sidder med store kaffeøjne og holder øje med alt Så håber jeg vi ikke får flere overraskelser ind i fremtiden..

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

michella88 skriver:

Nej det kan man desværre ikke, og ved også godt at der sikkert kommer en masse skrammer senere hen, men for satan da... Nogen gange så hiver man bare sig selv i nakken og tænker, NU STOPPER DET!!!

æv for en dag- Jeg priser mig lykkelig over det kun blev ved riften...

Det værste er bare at uanset hvor meget jeg børnesikrer vores hjem som jeg jo har gjort, så kan ulykken være lige om hjørnet! Sidder med store kaffeøjne og holder øje med alt Så håber jeg vi ikke får flere overraskelser ind i fremtiden..

sidder lidt og tænker at det burde være sket for mig i stedet ... den eneste børnesikring vi reelt har foretaget os er at sætte en tremme op foran trappen ... så vi har en pige der engang imellem får fingrene i klemme i skufferne... men omvendt skal jeg altså også kunne komme ned i de skuffer .. og jeg er en hat til børnesikrede skuffer og skabe

Anmeld

24. september 2010

michella88

serinasmor skriver:

sidder lidt og tænker at det burde være sket for mig i stedet ... den eneste børnesikring vi reelt har foretaget os er at sætte en tremme op foran trappen ... så vi har en pige der engang imellem får fingrene i klemme i skufferne... men omvendt skal jeg altså også kunne komme ned i de skuffer .. og jeg er en hat til børnesikrede skuffer og skabe

Ja altså skufferne her er heller ikke aflåst, men dem hun kan komme ned i er der viskestykker og klude, så det er til at bære over med.. Ingen skarpe genstande der Men generelt tror jeg ikke man kan børnesikre sit hus fuldstændig.. Der skal nok være et eller andet de kan komme til skade på jo.. Min tøs havde det meget med at gokke hovedet i gulvet inden hun kravlede, og gulvet er jo lidt svært at "børnesikre" hvis du forstår

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

michella88 skriver:

Ja altså skufferne her er heller ikke aflåst, men dem hun kan komme ned i er der viskestykker og klude, så det er til at bære over med.. Ingen skarpe genstande der Men generelt tror jeg ikke man kan børnesikre sit hus fuldstændig.. Der skal nok være et eller andet de kan komme til skade på jo.. Min tøs havde det meget med at gokke hovedet i gulvet inden hun kravlede, og gulvet er jo lidt svært at "børnesikre" hvis du forstår

hehe .... kender det .... den første gang serina trillede fra ryg til mave fik hun så meget fart på at hun trillede videre om på ryggen udenfor hendes dyne og slog hovedet i gulvet med et brag ... hun blev ligeså forskrækkede som vi gjorde .. og ja her var gulvet synderen ... vi valgte IKKE at få skumgulvtæppe lagt væg til væg i alle rum .. så hun gjorde det et par gange ....

og da hun allerførste gang rejste sig op var det op ad opvaskemaskinens låge mens den var åben og far var ved at tømme den ... han nåede lige at sige "NÅRH hvor er du dygti.." så gled hun bagover på trægulvet og knaldede hovedet i... han var alene hjemme og havde ikke en chance for at reagere .... nårh hvor så han trist ud da mor kom hjem fra kor .. "suk, hun har altså slået sig i aften" ... det er hvad der sker ... hun har ingen meen endnu  ... tror børn er bygget til at kunne tåle at slå sig lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.