Hvad nummer havde ham dersens Alex? (Talent...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Har ikk tv3, så det siger mig ikke noget Men altså - jeg stoler på dine ord

Her er der et billede af giraffen

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2010/1/Christiane%20Schaumburg-Moeller%20indtager%20Live%20fra%20Bremen.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
kitty skriver:

Åh Gud, American pie.... Der kan sgi da ikke koges mere suppe på den pølsepind! Genudsendt for 432. gang!

Nå, men så er det godt jeg er på hormoner, og plejer at gå kold kl. 21. Så det er over min sengetid, og jeg kan bare hoppe i køjen, og glemme det dåglige tv

Spørgsmålet er, hvad man hellere vil se en fredag aften?

Ahhh... XXX er da mega cool Men vi falder nok også i søvn til den

Anmeld

24. september 2010

JVC

Christiane Schaumburg-Müller

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

JVC

Jeg bliver nok nødt til at springe over på en anden kanal. Jeg orker IKKE American Pie.

Anmeld

24. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Her er der et billede af giraffen

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2010/1/Christiane%20Schaumburg-Moeller%20indtager%20Live%20fra%20Bremen.aspx

Uhh...

Anmeld

24. september 2010

otlitrom

Zafir skriver:

Ahhh... XXX er da mega cool Men vi falder nok også i søvn til den

Den har jeg aldrig set. Måske man skulle give den en chance? Må se, hvad jeg holder til Men tak for tippet. Det kunne jo være det var et lyspunkt på den ellers kedelige tv-aften!

Anmeld

24. september 2010

Moderator

JVC skriver:

Jeg bliver nok nødt til at springe over på en anden kanal. Jeg orker IKKE American Pie.

Ahhh... der er jeg nok alligevel dejset om kuld. Vi skal op til svigermormors 85 års fødselsdag i morgen...

Heldigvis har Toms fætter og konen fået en baby 10 dage efter vi fik Frigg Så Julie og mig skal nørde babyer til den store guldmedalje og Idun har sin grandfætter og grankusine at lege med hele dagen, så det går

Anmeld

24. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Den har jeg aldrig set. Måske man skulle give den en chance? Må se, hvad jeg holder til Men tak for tippet. Det kunne jo være det var et lyspunkt på den ellers kedelige tv-aften!

Jeg elsker sådan nogen rigtig actionfilm med tjubang og den er rigtig meget action Og ham der Vin Deisel eller hvad det er han hedder, er også cool action halløj syns jeg.

Anmeld

24. september 2010

oo

Zafir skriver:

AI hvad?!... Er du fra sjælland?! Det havde jeg aldrig gættet

tar du pis på mig????? ja mand, jeg er sgu da vestegnstøs a.k.a københavner.

det er kun Søren der er jyde...NORDjyde.

og så får vi en fynbo baby

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

tar du pis på mig????? ja mand, jeg er sgu da vestegnstøs a.k.a københavner.

det er kun Søren der er jyde...NORDjyde.

og så får vi en fynbo baby

Uhadada... Og jeg er 'bare' fra Brønshøj hehe Det er ikke nær så eksotisk. jeg tror simpelthen ikke der er nogen homies der er grået fra 2700... mmm. det er heller ikke særlig sejt at sige.

Men 4571 der Det er sku sager hehe...

(Tom er fra Køge... Mmm. Det er nok heller ikke helt vildt eksotisk, men dog mere end Brønshøj hehe)...

En lille bonus info, er at i min folkeskoleklasse, var der 2 familier der ikke var skilt... I Toms folkeskoleklasse var der 2 familier der var skilt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.