Hvad nummer havde ham dersens Alex? (Talent...)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.620 visninger
29 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg syns godtnok det var en TYND kop te idag, med talenterne... ARGH...

Men altså besluttede mig alligevel at stemme, men så glemte jeg hvilket nummer han var. mmm.

Men hvad sker der for ham der COCK MADAME!? Magen til shite, skal man da lede længe efter... FØJ og så det navn helt ærligt. Det er ikke engang sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Isabella_mor

24. september 2010

Moderator

isabellamor skriver:

4

Thanx

Anmeld

24. september 2010

oo

nåh nåh nåh DAME! jeg kan nu godt lide ham cock madame. måske fordi jeg bare godt kan lide at sige navnet...

men allerbedst ku jeg lide TMT...jaaaaaa jeg er en sucker for den slags (jævnfør x-factortråde fra foråret om 8210) - nu kommer jeg jo selv fra the hooooooood

men æh...det endte med, at Søren endte med at bede mig holde kæft (mens han skreg af grin) fordi jeg sang med på lady GAGA "just daaaaince, dytdytdytdyt, spin that record, babe"

Anmeld

24. september 2010

JVC

Jeg må sige at jeg synes Purple Strings var meget værre end Cock Madame. Men ja, det var en TYND kop te her til aften.

Anmeld

24. september 2010

otlitrom

Jeg synes det var virkelig tyndt i aften... Redi redi kedeligt!

Nu ser jeg vild med dans, og overvejer om jeg er blevet 65 på den sidste time?? Hvor blev de festlige fredage af?

Anmeld

24. september 2010

oo

kitty skriver:

Nu ser jeg vild med dans, og overvejer om jeg er blevet 65 på den sidste time?? Hvor blev de festlige fredage af?

det er jo kun danmark - vi er løbet tør for talent OG kendte mennesker

Anmeld

24. september 2010

JVC

kitty skriver:

LOL...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

nåh nåh nåh DAME! jeg kan nu godt lide ham cock madame. måske fordi jeg bare godt kan lide at sige navnet...

men allerbedst ku jeg lide TMT...jaaaaaa jeg er en sucker for den slags (jævnfør x-factortråde fra foråret om 8210) - nu kommer jeg jo selv fra the hooooooood

men æh...det endte med, at Søren endte med at bede mig holde kæft (mens han skreg af grin) fordi jeg sang med på lady GAGA "just daaaaince, dytdytdytdyt, spin that record, babe"

Hehe... Er du fra 8210 der????... fnis...

Men altså - ja, de var meget søde. Tmt, men de skulle bare vinde dm i børnerap i stederfor.

Men altså - uanset navnet, syntes jeg ikke at ham der fru overskæg, har nogen berretigelse i talent

Anmeld

24. september 2010

Moderator

kitty skriver:

Altså dr's programmer vinder altid hos mig, i forhold til live udsendelserne, fordi jeg syntes det er for dyrt at stemme på tv2 hehe...

Så det sker, ejg ser genudsendelserne på tv2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.