Hvornår testede I ??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

rikkebw skriver:

Haha, ja for pokker Det tænker man jo ikke over nu  

Men ja, det er sikkert rigtig hårdt  

Nej, og godt man ikke er klar over det inden, for så var der nok ikke lige så mange gravide!!griner..

Ej, det lyder også så voldsomt igen.. Men ja, det er da hårdt!  Men mest dejligt!!  Lisa ligger i dette øjeblik på gulvet og smiler til mig, og så er alt andet da lige meget!!

Hvornår kan du teste??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Nej, og godt man ikke er klar over det inden, for så var der nok ikke lige så mange gravide!!griner..

Ej, det lyder også så voldsomt igen.. Men ja, det er da hårdt!  Men mest dejligt!!  Lisa ligger i dette øjeblik på gulvet og smiler til mig, og så er alt andet da lige meget!!

Hvornår kan du teste??

Det må også være en kæmpe stor omvæltning Men det til den tid :p griner..

Årh, hvor dejligt Min kollega er også gravid, og blir sådan helt "uhhh" når hun fortæller om det! 

Jeg kan teste på næste onsdag/torsdag. Så 11 dage endnu, tiden føles så lang. Men sådan er det vel altid når man venter på noget  

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Det må også være en kæmpe stor omvæltning Men det til den tid :p griner..

Årh, hvor dejligt Min kollega er også gravid, og blir sådan helt "uhhh" når hun fortæller om det! 

Jeg kan teste på næste onsdag/torsdag. Så 11 dage endnu, tiden føles så lang. Men sådan er det vel altid når man venter på noget  

Ja, man bliver totalt skruk!!

Åhh, det bliver spændende!!

Jeg vil vædde med at du tester Tirsdag!!!griner  Man kan bare ikke vente!!griner..

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Ja, man bliver totalt skruk!!

Åhh, det bliver spændende!!

Jeg vil vædde med at du tester Tirsdag!!!griner  Man kan bare ikke vente!!griner..

Ja Og alligevel vil jeg ikke fortælle nogle at vi prøver For de får da et føl på mit job, hvis jeg pludselig også er gravid, når min kollega også er :p

Og det skal jo være en overraskelse for alle andre Så er det dejligt at man kan snakke lidt med nogle om det herinde

Nej, eller.. :p Jeg har besluttet mig for at vente med at teste til efter mens dagen, og det er tirsdag. Så jeg venter helt sikkert til onsdag, hvis mens ikke dukker op  

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Ja Og alligevel vil jeg ikke fortælle nogle at vi prøver For de får da et føl på mit job, hvis jeg pludselig også er gravid, når min kollega også er :p

Og det skal jo være en overraskelse for alle andre Så er det dejligt at man kan snakke lidt med nogle om det herinde

Nej, eller.. :p Jeg har besluttet mig for at vente med at teste til efter mens dagen, og det er tirsdag. Så jeg venter helt sikkert til onsdag, hvis mens ikke dukker op  

Ja , det er sq en god side her!

Jeg havde det lidt so m dig faktisk.. Jeg var startet i et barselsvikariat , og så blev jeg selv gravid midt i barselsvikariatet.. Og faktisk så blev hun gravid igen, 2mdr efter hendes første barsel var slut!!hehe... Så vores chef var vist heller ik vidre glad!! Hun skulle finde en der kunne gå i et barselsvikariat, for en som gik i et barselsvikariat!!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Ja , det er sq en god side her!

Jeg havde det lidt so m dig faktisk.. Jeg var startet i et barselsvikariat , og så blev jeg selv gravid midt i barselsvikariatet.. Og faktisk så blev hun gravid igen, 2mdr efter hendes første barsel var slut!!hehe... Så vores chef var vist heller ik vidre glad!! Hun skulle finde en der kunne gå i et barselsvikariat, for en som gik i et barselsvikariat!!

Ej hvor pudsigt, for jeg skal nemlig vikariere for min kollega, som er afdelingsleder i en butik. Og hun går på barsel nu her den 27.okt. Så er flyttet fra falster til københavn, for at få en lederstilling. Og det var slet ikke planen at vi ville ha en bebs. 

Men men men, det bedste er at de kan ikke fyre os, det må de nemlig ikke Så håber du har en god fagforening, hvis der blir problemer hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.