Hvornår testede I ??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. september 2010

RiUL

Har læst at man skal teste ca 14 dage efter ÆL. Hvornår testede I? Og med det "bedste" resultat?

Jeg har testdag den 7/10, altså 14 dage efter min ÆL. Men "tør" bare ikke, hvis resultatet er utydeligt. Vil bare helst ha det rigtige svar med det samme, hvis I forstår?  hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Carina1977

Med min søn testede jeg allerede da jeg var gået 1 dag over tid, men testene var negative hele tiden. Brugte dælme mange penge på tests *griner*

Jeg var 8-9 uger henne, før jeg stod med en positiv test i hånden.

Men heldigvis kan de fleste da teste positiv rimelig hurtigt. Hvis man er en af dem der kan vente med at teste....så test når du er gået 1 uge over tid, så er man som nogenlunde sikker. Hvis altså ikke man er sådan en som mig *griner*

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Carina1977 skriver:

Med min søn testede jeg allerede da jeg var gået 1 dag over tid, men testene var negative hele tiden. Brugte dælme mange penge på tests *griner*

Jeg var 8-9 uger henne, før jeg stod med en positiv test i hånden.

Men heldigvis kan de fleste da teste positiv rimelig hurtigt. Hvis man er en af dem der kan vente med at teste....så test når du er gået 1 uge over tid, så er man som nogenlunde sikker. Hvis altså ikke man er sådan en som mig *griner*

Hehe okay Det er netop det jeg "frygter" :p At den siger negativ, lige på mens dagen. 

Men tror der er ganske få, der ønsker en baby, der kan vente. Så nu må vi se Man vil bare heller ikke håbe for meget, hvis der så ikke er noget

Anmeld

25. september 2010

Ønskebaby25

Hejsa.

Jeg testede positiv da jeg var 4+1. Den var ikke lige så tydelig som den anden streg på testen, men dagen efter (4+2) prøvede jeg igen og der var den så positiv som den nu kan blive! FANTASITISK!!

Held og lykke til dig!! 

Anmeld

25. september 2010

Low

Jeg testede dagen efter at min mens skulle have været der og der var den meget tydelig

Anmeld

25. september 2010

Muffinmus

Tja, jeg tested e så 3+3 med min datter...dvs 11 dage efter ÆL....

Så det bedste du kan gøre er vel at gå 1 dag over tid og prøve der, og så ellers hver anden dag derefter. Men 98 % af kvinderne ca, kan altså teste fint positivt den dag mens skulle være kommet:-)

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Har læst at man skal teste ca 14 dage efter ÆL. Hvornår testede I? Og med det "bedste" resultat?

Jeg har testdag den 7/10, altså 14 dage efter min ÆL. Men "tør" bare ikke, hvis resultatet er utydeligt. Vil bare helst ha det rigtige svar med det samme, hvis I forstår?  hihi

Jeg testede 3-4 dage efter jeg skulle ha haft min mens. og der kom den helt tydeligt frem!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Jeg testede 3-4 dage efter jeg skulle ha haft min mens. og der kom den helt tydeligt frem!

Okay, for man hører bare at mange tester på mens dagen eller dagene efter. Og nogle gange er den negativ selvom de så senere tester postitiv

Jeg er nok bare nervøs Men samtidig passer jeg på med at ønske det alt for meget hehe

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Okay, for man hører bare at mange tester på mens dagen eller dagene efter. Og nogle gange er den negativ selvom de så senere tester postitiv

Jeg er nok bare nervøs Men samtidig passer jeg på med at ønske det alt for meget hehe

Kender det ALT for godt!!

for dig!!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Kender det ALT for godt!!

for dig!!

Dejligt at høre at man ikke er den eneste der har/har haft det sådan :p

Jeg tør næsten heller ikke håbe, for det er jo første forsøg. I hvilket forsøg blev du gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.