Hjælp, stød - hvor farligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Vidunderligeunger

det skete for mig for godt 2 år siden og jeg var til observation på sygehuset i 24 timer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

mum2010

Chritinap skriver:

Altså hun har haft løftet på den der 'lem', og været inde bag ved. Hvor langt inde ved jeg ikke.. Men kæresten siger at så ville der gå en sikring eller lign.?
Men det er rigtig rart at din kæreste/mand lige kan fortælle lidt, da han jo har forstand på det.
Henrik siger at han er sikker på at hun ikke har kunnet få stød af det.
Men jeg er jo fuldstændig modsat og i tvivl, for aner intet om det. Hun er ikke forpustet, men vil jo for pokker ikke satse noget.

Nej det vil der ikke ifølge kæresten. Så skulle hun have haft fingeren på 2 ledninger samtidig hvis sikringen skal springe, og det er højest usandsynligt. Min kæreste mener virkelig i skal afsted, også bare for at være sikker på at hun ikk har fået stød. Jeg er af samme mening. I værste tilfælde kan hjertet stoppe. Og når der er tale om et lille barn så synes jeg virkelig i skal tage af sted med det samme. Min kæreste har været af sted nogle gange efterhånden og kommer straks foran i køen på skadestuen og får kørt en hjertestrimmel, så det er alvorligt når det sker. Håber virkelig ikk hun har fået stød

Anmeld

24. september 2010

serinasmor

hvor er det synd for jeres lille pus ....

jeg ville ringe til lægen med det samme... helt klart .. også hvis jeg var i tvivl om hun havde fået stød eller bare fået fingeren i klemme

håber på det bedste

Anmeld

24. september 2010

oo

Chritinap skriver:

Ja altså dermed menes der at lige nu kan alt være ok og hun er god igen, men der kan vel ske alt muligt uden man ved det..

der kan komme forsinket hjerteanfald  i forbindelse med sit arbejde som fysiklærer har Søren fået at vide, at hvis han får stød med 230 volt (almindelig stikkontakt) skal han indlægges til observation i 24 timer

Anmeld

24. september 2010

Kvindemin

Vi ringer til vagtlægen nu, og fortæller dem som jeg har fortalt jer..

Anmeld

24. september 2010

quar20

Ja altså nu havde vi kun bærbar herhjemme og da Tino lige var begyndt at kravle rundt osv..! JA DUMME MOR her havde lige taget opladeren ud af computeren og Tino tager den her oplader altså den der kommer i computeren, og tager den i munden.. SELV jeg høre at det glir et smeld, og pludselig brød Tino bare ud i skrig..!!

Jeg ringede til lægevagten - og han bad os komme derop hurtigst muligt dog bare på børneafd. og han ville ringe og sige vi kom..!!

Tino var indlagt i 24 timer til obs.!!

Uanset hvad så ring og hør og forklar at du altså ikke er sikker på hvad der er sket og om hun har fået stød eller ej..! Det er altså smadder vigtigt at reagerer fordi det kan få forfærdentlige efterfølger..!!

Tænker på jer og stort

Anmeld

24. september 2010

mum2010

Chritinap skriver:

Vi ringer til vagtlægen nu, og fortæller dem som jeg har fortalt jer..

Godt  Du må meget gerne lige opdatere

Anmeld

24. september 2010

Kvindemin

Lægevagten siger at hun ikke kan have fået stød af at pille dækslet af og kun rører derinde med en finger?

Hun græd uafbrudt i 5 min, men faldte derefter til ro (har sat med fingeren i vand og fået plaster på) - og fordi hun faldte til ro uden smerte mener han ikke det er stød.

Selvom hun siger 'av min finger', men det er jo ikke nemt at vide, især ikke i dag, da hun hele dagen har gået med plaster på den anden finger og haft ondt i den

Han mener ikke hun skal til obs. Hmm???????

Hold op hvor er det ting som disse der gør det svært at være mor

Anmeld

24. september 2010

mum2010

Hvordan ser hendes finger ud? Hvis hun har fået stød kan den være rødlig og hun vil nok ha et mærke. Synes sgu godt nok de der lægevagter er  Specielt hvis du er urolig for hende

Anmeld

25. september 2010

Kvindemin

mum2010 skriver:

Hvordan ser hendes finger ud? Hvis hun har fået stød kan den være rødlig og hun vil nok ha et mærke. Synes sgu godt nok de der lægevagter er  Specielt hvis du er urolig for hende

Ja, du har helt ret.
Der var intet at se på hendes finger.
Tuuuusinde tak for dine svar og god hjælp fra jer begge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.