Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BlyViol skriver: tak - og i lige måde... ligner min fætters datter på en prik, var faktisk ved at tro det var hans kone
tak - og i lige måde... ligner min fætters datter på en prik, var faktisk ved at tro det var hans kone
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rollo skriver: At jeg var???!!
At jeg var???!!
ja hehe.. altså sådan lige ved første øjekast, men det er du ik kan jeg se
BlyViol skriver: ja hehe.. altså sådan lige ved første øjekast, men det er du ik kan jeg se
Rollo skriver: Jah man kan jo aldrig vide, vel Men nej, er jeg vidst ikke... hehe
Jah man kan jo aldrig vide, vel Men nej, er jeg vidst ikke... hehe
nej det er selvfølgelig rigtigt
Århhh der var hun joooo...smukke smukke milde (ser det ud til) Alberte Hvor ser hun skøn ud! Hihi det billede hvor hun ligger på dine ben har jeg også af Runa
dorthemus skriver: Århhh der var hun joooo...smukke smukke milde (ser det ud til) Alberte Hvor ser hun skøn ud! Hihi det billede hvor hun ligger på dine ben har jeg også af Runa
hehe, hun eeeelsker at ligge der og vippe op og ned, og mor får gode lår win win situation
ihh hvor er hun fin
lisbeth2910 skriver: ihh hvor er hun fin
tak skal du ha hvordan er det med Elina nu, vægt og længde??
BlyViol skriver: hehe, hun eeeelsker at ligge der og vippe op og ned, og mor får gode lår win win situation
Nemlig
BlyViol skriver: tak skal du ha hvordan er det med Elina nu, vægt og længde??
Hæ hæ sumo babyen vejer 9,8 kg og er 69 cm lang :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128