Alberte 4 mdr :D (billedspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.533 visninger
40 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Vidunderligeunger

så er det 2 mdr, siden jeg lavede en tråd sidst om vores lille dejlige datter hun bliver 4 mdr i morgen, og kan da SLET ik følge med..

Sp var her igår og Alberte vejer 6,755kg og måler 70 cm... så det var perfekt ! 

Hun er begyndt på grød spiser alt, bortset fra hirsegrød, ved ikke hvad den smag har gjort hende, men det kommer konsekvent ud igen... Vi prøvede lige lidt banan her til aften, hun lignede en der var ved at kaste op (ligesom mig, jeg HADER banan) og jeg tænkte at hun nok bare lignede mig, men efter 2 skefulde kunne hun nærmest ikke få nok.. 

for et par dage siden begyndte hun også at sove igennem igen, total skønt! så det er fra 19.30 til 06, flaske og så en time længere.. aaahhh mommy likes! Det var lige lidt blær om min (synes jeg) total over dejlige lille smuksak. Og så selvfølgelig billeder... -->>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

L-Mortil3

Skønne SKØNNE Berte!!!

Liam sender 1000 luft nysser

Anmeld

24. september 2010

Kløver

hvor er hun fin, og sikke en masse dejlige og herlige billeder, og hvor dejligt at du holder løftet om billedspam, synes jo altid man næsten ikke kan få billeder af nok i den her slags herlige tråde

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

Maja84 skriver:

hvor er hun fin, og sikke en masse dejlige og herlige billeder, og hvor dejligt at du holder løftet om billedspam, synes jo altid man næsten ikke kan få billeder af nok i den her slags herlige tråde

kan slet ik la vær  

Anmeld

24. september 2010

Tulle28

Nøj hvor er hun dejlig:-) Stooooor pige! Skønt billede, hvor hun sidder i Bumbo stolen:-)

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Nøj hvor er hun dejlig:-) Stooooor pige! Skønt billede, hvor hun sidder i Bumbo stolen:-)

taak ja den har hun lige prøvet, men ik noget hit.. 

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Skønne SKØNNE Berte!!!

Liam sender 1000 luft nysser

berte sender tilbage i drømmeland

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Hvor er hun dejlig

K.h. Linda

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Hvor er hun dejlig

K.h. Linda

tark  

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

tark  

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.