Den stolte mor (må lige prale lidt) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

hold da op - han er da godt nok vildt dygtig at han allerede tisser på potten - dygtig dreng

ja syntes osse  det er helt utroligt.

Men det kan jo osse bare være vi har været heldig at han har skulle tisse når han er blevet sat.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Fru Dinesen

Åhhhh det er bare det bedste , alle de små skridt hvor de stille og roligt lære , og det er jo tydeligt at ungerne også er stolte 

Tillykkeeee med lille pigens tisseri he he 

Anmeld

25. september 2010

LotteN skriver:

jeg er lidt stolt af min datter.

Hun er nu 2 år og 5 måneder.  og hun er begyndt at være rigtig god til at tisse på potten, faktisk sker det tit at hun ikke har tisset i potten efter hun har sovet om natten eller sove til middag. og her idag efter hun havde sovet, fik hun lige bleen af, da hun har haft lidt rød numse. Pludselig står hun ved siden af mig og siger: "moar, Lærke tisse" og gnaske rigtigt - ovre på potten og hun tisser... første gang hun selv har gjort opmærksom på det, inden det er for sent  

Åhh, hvor er hun skrap!!

Anmeld

25. september 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Hun er nu 2 år og 5 måneder.  og hun er begyndt at være rigtig god til at tisse på potten, faktisk sker det tit at hun ikke har tisset i potten efter hun har sovet om natten eller sove til middag. og her idag efter hun havde sovet, fik hun lige bleen af, da hun har haft lidt rød numse. Pludselig står hun ved siden af mig og siger: "moar, Lærke tisse" og gnaske rigtigt - ovre på potten og hun tisser... første gang hun selv har gjort opmærksom på det, inden det er for sent  

Hvor er det da bare super dejligt... :)

Anmeld

25. september 2010

LotteN

Fru Dinesen skriver:

Åhhhh det er bare det bedste , alle de små skridt hvor de stille og roligt lære , og det er jo tydeligt at ungerne også er stolte 

Tillykkeeee med lille pigens tisseri he he 

jo tak... hehe, ej hvor er godt billede

ej er så gjorde hun det da lige igen idag. hun har lavet i bleen, så vi skiftede den, så ville hun ikke have ble på bagefter, så hun rendte rundt på værelset uden og lige pludselig danser og griner hun at hun har pølset - sandelig om der så ikke lige var tis m.m i den

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

LotteN skriver:

Stooooor pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.