Den stolte mor (må lige prale lidt) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. september 2010

LotteN

jeg er lidt stolt af min datter.

Hun er nu 2 år og 5 måneder.  og hun er begyndt at være rigtig god til at tisse på potten, faktisk sker det tit at hun ikke har tisset i potten efter hun har sovet om natten eller sove til middag. og her idag efter hun havde sovet, fik hun lige bleen af, da hun har haft lidt rød numse. Pludselig står hun ved siden af mig og siger: "moar, Lærke tisse" og gnaske rigtigt - ovre på potten og hun tisser... første gang hun selv har gjort opmærksom på det, inden det er for sent  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Leonora

LotteN skriver:

Hun er nu 2 år og 5 måneder.  og hun er begyndt at være rigtig god til at tisse på potten, faktisk sker det tit at hun ikke har tisset i potten efter hun har sovet om natten eller sove til middag. og her idag efter hun havde sovet, fik hun lige bleen af, da hun har haft lidt rød numse. Pludselig står hun ved siden af mig og siger: "moar, Lærke tisse" og gnaske rigtigt - ovre på potten og hun tisser... første gang hun selv har gjort opmærksom på det, inden det er for sent  

Hvor er det bare flot....tillykke med det...så er det bare med at fortsætte og så går der ikke længe før i kan sige farvel til bleen..

Glæder mig til at det bliver vores tur...men min datter virker til at gå i panik hvis hun render rundt uden ble og skal tisse eller lave stort...så græder hun og vil have ble på...hun blev 2 i juli så der går nok lidt tid endnu før hun er klar..

Men stort tillykke til din store pige

Knus Louise

Anmeld

24. september 2010

LotteN

Leonora skriver:

Hvor er det bare flot....tillykke med det...så er det bare med at fortsætte og så går der ikke længe før i kan sige farvel til bleen..

Glæder mig til at det bliver vores tur...men min datter virker til at gå i panik hvis hun render rundt uden ble og skal tisse eller lave stort...så græder hun og vil have ble på...hun blev 2 i juli så der går nok lidt tid endnu før hun er klar..

Men stort tillykke til din store pige

Knus Louise

ja, det håber jeg også. Vi går i krig med projekt blefri i efterårsferien...

kan ikke sige andet end det kommer når du mindst venter det. Lærke gad heller ikke potten, men fra den ene dag til dne anden, begyndte hun pludselig at tisse hver gang hun blev sat der!!

Anmeld

24. september 2010

Leonora

LotteN skriver:

ja, det håber jeg også. Vi går i krig med projekt blefri i efterårsferien...

kan ikke sige andet end det kommer når du mindst venter det. Lærke gad heller ikke potten, men fra den ene dag til dne anden, begyndte hun pludselig at tisse hver gang hun blev sat der!!

Go ide med efterårsferien...det hjælper altid når der er ro omkring nye tiltag...held og lykke

Ja det kommer nok af sig selv...og tror det er vigtigt ikke at presse på men vente til hun selv giver tegn..

Knus og go week

Anmeld

24. september 2010

SaNiNa

LotteN skriver:

Ihhh hvor dejligt,

kan godt forstå duer stolt.

Nicklas er osse begynd at tisse på potte men det er nok fordi de andre børn gør, men utrolig nok så tisser han så potten

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Åhh hvor er hun bare dygtig  Store pige 

Anmeld

24. september 2010

LotteN

Leonora skriver:

Go ide med efterårsferien...det hjælper altid når der er ro omkring nye tiltag...held og lykke

Ja det kommer nok af sig selv...og tror det er vigtigt ikke at presse på men vente til hun selv giver tegn..

Knus og go week

ja, men jeg tænker nu også at så står vi selv med det hele ferie og ikke overlader det hele til hendes dagplejer...

Jo tak og rigtig god weekend til dig også..

Anmeld

24. september 2010

LotteN

Sanne og Nicklas skriver:

Ihhh hvor dejligt,

kan godt forstå duer stolt.

Nicklas er osse begynd at tisse på potte men det er nok fordi de andre børn gør, men utrolig nok så tisser han så potten

hold da op - han er da godt nok vildt dygtig at han allerede tisser på potten - dygtig dreng

Anmeld

24. september 2010

LotteN

Diana... skriver:

Åhh hvor er hun bare dygtig  Store pige 

ja, det synes jeg jo også

synes bare tiden går alt for stærk. Kan godt nogen gange sidde og kigge på hende og tænke hvor tiden dog blev af - alt det hun bare kan selv nu, det er jo helt vildt

Anmeld

24. september 2010

*Sofie*

Årh, hvor er hun bare dygtig   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.